
Informujemy, że od dnia 18.03.2020 pracownicy Biura Stołecznego Konserwatora przebywają na kwarantannie i pracują w całości zdalnie.
Jest to związane z wykryciem przypadku zarażenia wirusem COVID-19 u jednego z naszych pracowników. Siedziba biura zostaje zamknięta do odwołania.
Sprawy, które mogą zostać załatwione drogą mailową proszę kierować na adres: Sekretariat.BSKZ@um.warszawa.pl
Wnioski o dostęp do informacji publicznej kierujemy mailowo!
Pozostałe pisma proszę wysyłać pocztą na adres:
Kancelaria Ogólna Urzędu m.st. Warszawy
ul. Kredytowa 3, 00-056 Warszawa
Praca zdalna zakłada, że obsługujemy w tej chwili najbardziej wrażliwe obszary działalności biura.
Nie są zagrożone:
- udzielanie odpowiedzi w trybie dostępu do informacji publicznej;
- nabory wniosków na dotacje na remonty zabytków;
- nabory dla organizacji pozarządowych;
Z uwagi na utrudnienia w pracy prosimy o wyrozumiałość, jeśli nie otrzymacie Państwo odpowiedzi niezwłocznie