Praktyki w Urzędzie Miasta
W Urzędzie m.st. Warszawy można odbyć odpłatne 3-miesięczne praktyki dla absolwentów szkół średnich i wyższych. Do udziału w rekrutacji zapraszamy osoby, które w dniu rozpoczęcia praktyki nie ukończyły 30. roku życia oraz dotychczas nie odbywały praktyki absolwenckiej w Urzędzie m.st. Warszawy.
Oferta jest bardzo wszechstronna, kandydatów poszukują zarówno biura urzędu, jak i urzędy dzielnic. Praktyki umożliwiają zdobycie doświadczenia zawodowego w wybranej dziedzinie i pogłębienie wiedzy o funkcjonowaniu miasta.
Praktykanci mogą liczyć na:
- wypłatę świadczenia pieniężnego za okres odbywania praktyki w wysokości 2200 zł brutto miesięcznie
- wsparcie merytoryczne opiekuna
- możliwość realizacji e-szkoleń dostępnych na miejskiej platformie e-learningowej
- pisemne potwierdzenie odbycia praktyki w formie zaświadczenia.
Ogłoszenia opublikowane są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej m.st. Warszawy. Część z nich skierowana jest do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Zapraszamy również do odbywania w urzędzie praktyk studenckich. Aby zgłosić się na praktykę, należy wypełnić podanie umieszczone na stronie Biuletynu Informacji Publicznej m.st. Warszawy, a następnie zeskanować i wysłać je mailem na adres wybranego biura lub urzędu dzielnicy.