Wyniki wyszukiwania w serwisie WCIES - Aktualności
- Artykuł
2 grudnia o godzinie 14.00 zapraszamy na spotkanie „Otulić potrzeby. Spektakl Teatru Forum „Zapętleni”. Interaktywne pokoje w duchu self-care”. Organizatorami spotkania są: Stowarzyszenie Praktyków Dramy STOP-KLATKA i Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń w ramach projektu „Dramowa Akademia Antydyskryminacyjna online”. Projekt realizowany jest dzięki dotacji programu Aktywni Obywatele.
źródło: um.warszawa.pl/waw/wcies
- Artykuł
Przedstawiamy opracowanie dokonane na podstawie spotkań fokusowych prowadzonych wśród nauczycieli – uczestników projektu „Dwa kolory. Między buntem a posłuszeństwem”. Jego organizatorem było Centrum Myśli Jana Pawła II w Warszawie. Przedsięwzięcie to miało służyć rozbudowanej, wielopłaszczyznowej refleksji nad postawami Polaków w kontekście patriotyzmu, rozumienia historii, a przede wszystkim – kształtowania nowej polskiej rzeczywistości. Tytułowe dwa kolory mają odzwierciedlać polski...
- Artykuł
W ramach partnerstwa strategicznego Miasto współpracuje z Ośrodkiem Badań nad Migracjami UW na rzecz równego traktowania i integracji cudzoziemców.
- Artykuł
Jak pracować z uczniami przychodźcami? Jak pracować z uczniami uchodźcami? Jak dobierać odpowiednie metody i formy wsparcia psychologicznego, uwzględniając możliwości i potrzeby dzieci i młodzieży? To pytania, przed którymi stają nauczyciele, pedagodzy i psychologowie. Zapraszamy do udziału w szkoleniu, które pomoże rozwiać wątpliwości i da narzędzia do wsparcia uczniów z doświadczeniem migracji.
źródło: um.warszawa.pl/waw/wcies
- Artykuł
Gala IX edycji Warszawskiej Nagrody Wychowawczej imienia Janusza Korczaka, odbyła się 28 października 2022 roku w Starej Prochowni – SCEK przy ul. Boleść 2 . „Popandemiczne emocje dzieci i młodzieży – co poradziłby nam Korczak?” to temat przewodni na lata 2021/2022. Wszystkie placówki ubiegające się o Nagrodę zasługiwały na uznanie. Opisywane przez nie praktyki wychowawcze świadczą o namyśle, refleksyjności oraz potrzebie zwiększenia własnej efektywności w obszarze wychowania.