Wyniki wyszukiwania w serwisie WCIES - Aktualności

  • Artykuł

    Rada rodziców – jako jeden z obligatoryjnych wewnętrznych organów szkoły – jest integralnym podmiotem szkoły, działającym ściśle w jej strukturze i w jej ramach. W tej części znajdują się materiały i informacje, które pomogą Państwu sprawnie i efektywnie organizować pracę rady rodziców.

  • Artykuł

    Zapraszamy na szkolenia indywidualne i szkolenia rad pedagogicznych, mające na celu przygotowanie nauczycieli szkół i placówek do korzystania z usługi Office 365 w czasie pracy zdalnej i stacjonarnej.

  • Artykuł

    Projekt skierowany jest do nauczycielek i nauczycieli oraz uczniów i uczennic szkół prowadzonych przez m.st. Warszawę Projekt realizują Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń, Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie.

  • Artykuł

    POWER VET „ELAN PL European Local Authority Network- Wizja Europejskiej Współpracy” Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń zrealizowało Projekt ELAN PL European Local Authority Network - Wizja Europejskiej Współpracy o numerze 2016-1-PL01-KA102-024735 w ramach projektu „Staże zagraniczne dla uczniów i absolwentów szkół zawodowych oraz mobilność kadry kształcenia zawodowego” ze środków PO WER na zasadach Programu Erasmus+ sektor Kształcenie i szkolenia zawodowe w...

  • Artykuł

    Kompetencje międzykulturowe nauczycieli w wielokulturowych miastach Warszawa – Berlin Czas realizacji: wrzesień 2016 r. – czerwiec 2018 r.

  • Artykuł

    Wychowanie w szkole w poszanowaniu praw człowieka i zasady równego traktowania W ramach projektu opracowane zostały następujące publikacje: 1. Jak zorganizować efektywną kampanię społeczną w szkole? Poradnik dla młodzieży – poradnik zawiera wskazówki dotyczące organizacji kampanii społecznej w szkole. Przedstawia poszczególne etapy jej tworzenia, które z powodzeniem młodzież może zastosować podczas realizacji dowolnego projektu edukacyjnego. Zawiera on również metody i narzędzia efektywnej...

  • Artykuł

    Głównym celem projektu była integracja dzieci w środowisku rówieśniczym oraz podniesienie kompetencji wielokulturowych pracowników szkół i placówek oświatowych. Projekt został zrealizowany w latach 2009-2011. Partnerami w tym projekcie były szkoły, władze samorządowe oraz organizacje pozarządowe z Warszawy i Cardiff (Walia). W Warszawie: Szkoła Podstawowa nr 211 z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Korczaka i Gimnazjum nr 14 z Oddziałami Integracyjnymi im. Leopolda Staffa oraz Cardiff:...

  • Artykuł

    ELIC - Enhancing Language and Intercultural Competences 2012-2014 Doskonalenie kompetencji językowych i międzykulturowych w szkole Projekt realizowany przez Biuro Edukacji i Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń we współpracy z władzami oświatowymi miasta Cardiff (Wielka Brytania) ze środków programu „Uczenie się przez całe życie”, komponent: Comenius Regio. Partnerstwo: Cardiff Council St Mary’s Catholic Primary School St. David’s Catholic College Race Equality...

  • Artykuł

    Projekt realizowany w latach: 2012-2021 Główne cele projektu: poszerzenie i pogłębienie wiedzy uczestników projektu o IBSE zarówno w teorii jak i praktyce; wskazanie na możliwości zastosowania IBSE w realizacji podstawy programowej biologii, chemii i przyrody; zachęcenie nauczycieli do implementowania metody IBSE do praktyki szkolnej Tematyką szkoleń było zastosowanie IBSE, nauczania przez dociekanie w praktyce szkolnej, planowanie i przeprowadzanie eksperymentów w małej i dużej skali...

  • Artykuł

    Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń od 2009 roku realizuje projekty międzynarodowe i projekty finansowane ze środków Unii Europejskiej.

  • Artykuł

    Zapraszamy do udziału w kursach e-learningowych wspomagających tradycyjne formy kształcenia.

  • Artykuł

    Zapraszamy doradców zawodowych, osoby realizujące zadania dorady zawodowego oraz koordynatorów doradztwa zawodowego do skorzystania z konsultacji prowadzonymi przez doradców zawodowych z Centrum Rozwoju Doradztwa Zawodowego. Osoby zainteresowane, proszone są o przesłanie maila bezpośrednio do doradcy zawodowego z CRDZ, który opiekuje się daną dzielnicą w celu ustalenia dogodnego terminu. Obowiązują zapisy. 

  • Artykuł

    Nasza oferta szkoleniowa skierowana jest do doradców zawodowych, pedagogów, psychologów, nauczycieli zainteresowanych tematyką doradztwa zawodowego w szkole. Wspieramy uczniów, prowadząc zajęcia edukacyjne oraz indywidualne konsultacje, a dla rodziców organizujemy spotkania informacyjne. Zapraszamy do zapoznania się z nasza ofertą.

  • Artykuł

    Aktualnie realizowane projekty „Warszawa Talentów – rozwój doradztwa zawodowego w szkołach podstawowych m.st. Warszawy” Regionalny Programy Operacyjny Województwa Mazowieckiego 2014-2020, Oś priorytetowa X, Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.3 Doskonalenie zawodowe, Poddziałanie 10.3.3 Doradztwo edukacyjno-zawodowe w ramach ZIT. Planowany termin realizacji projektu: wrzesień 2021– sierpień 2023 Lider: m.st. Warszawa (Biuro Edukacji) Partner: Uniwersytet Warszawski Uczestnicy: 52...

  • Artykuł

    Zapraszamy kadrę kierowniczą szkół i placówek oświatowych do udziału w formach doskonalenia w roku szkolnym 2023/2024.

  • Artykuł

    We WCIES działa Punkt kontaktowy oraz Zespół ds. nauczania dzieci cudzoziemskich. Celem Punktu i Zespołu jest pomoc nauczycielom i dyrektorom szkół, w których uczą się dzieci cudzoziemskie, w tym dzieci uchodźców, imigrantów, jak też reemigrujące dzieci polskie.

  • Artykuł

    Program jest realizowany przez Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń. Koordynatorka programu WCIES: Izabela Podsiadło-Dacewicz e-mail: izabela.dacewicz@wcies.edu.pl, tel. 502 328 941 Koordynatorki programu w dzielnicach: Joanna Szeluga e-mail: joanna.szeluga@wcies.edu.pl, tel. 502 620 541 Agnieszka Kozakoszczak e-mail: agnieszka.kozakoszczak@sppc.wcies.edu.pl, tel. 723 248 857 Anna Kucińska e-mail: anna.kucinska@sppc.wcies.edu.pl, tel. 501 330 263 Aleksandra Ośko...

  • Artykuł

    Geneza programu Edukacja jest kluczem do budowania pokojowych społeczności, ale dla milionów dzieci na całym świecie szkoła sama w sobie nie jest bezpieczna. Każdego dnia uczniowie i uczennice muszą się mierzyć z ogromną liczbą zagrożeń, między innymi bójkami, różnorodnymi formami dręczenia – w świecie zarówno realnym, jak i wirtualnym – przemocową dyscypliną, presją, aby dołączyć do lokalnych gangów, molestowaniem seksualnym czy nawet przemocą z użyciem broni. Wpływa to na naukę, a w...

  • Artykuł

    Nauczanie przez badanie w przedmiotach przyrodniczych

  • Artykuł

    Projekt Amgen Science Teacher Training Initiative oferuje nauczycielom przedmiotów przyrodniczych w szkołach ponadpodstawowych okazję poważnego rozwoju zawodowego. Jest to inicjatywa szkoleniowa, która skupia się na nauczycielach przedmiotów przyrodniczych przede wszystkim biologii i chemii, pracujących z uczniami w wieku od 12 do 19 lat.