Wyniki wyszukiwania w serwisie WCIES

  • Artykuł

    Nauczanie przez badanie w przedmiotach przyrodniczych

  • Artykuł

    Projekt Amgen Science Teacher Training Initiative oferuje nauczycielom przedmiotów przyrodniczych w szkołach ponadpodstawowych okazję poważnego rozwoju zawodowego. Jest to inicjatywa szkoleniowa, która skupia się na nauczycielach przedmiotów przyrodniczych przede wszystkim biologii i chemii, pracujących z uczniami w wieku od 12 do 19 lat.

  • Artykuł

    IBSE - nauczanie przez badanie w przedmiotach przyrodniczych Czym jest IBSE? Metoda 5E Na co należy zwrócić szczególną uwagę? Wskazówki dla nauczyciela, który chce stosować IBSE Zbieżność cech ucznia i IBSE Ocena i samoocena ucznia Kucie a kształtowanie umiejętności Uczenie przez pytanie Krytyczne myślenie Ćwiczenie na bazie eksperymentu Fredericka Griffitha Zdjęcia własne wykonane podczas warsztatów i lekcji modelowych.

  • Artykuł

    Projekt realizowany w latach 2012-2013. Projekt IBSE for Life Science Teacher Training, przygotowany przez Amgen Foundation i European Schoolnet. Główny cel projektu to rozpropagowanie wiedzy o metodzie IBSE czyli Inquiry Based Science Education (nauczanie przez badanie w przedmiotach przyrodniczych).

  • Artykuł

    Projekt Amgen 2013 Prezentacja o projekcie - Bruksela luty 2013 r. Konferencja 1 lipca 2013 r. Program konferencji Wspomnienie Amgen 2012 - Hanna Rokita Eksperyment w eksperymentach - Dominika Panek, Łukasz Sporny Materiały warsztatowe - Takao Ishikawa Wprowadzenie do IBSE Enzymy w przemyśle Konferencja 14 listopada 2013 r. Program konferencji IBSE z perspektywy nauczyciela - Elżbieta Zalewska IBSE w praktyce szkolnej - Iwona Płusa Wspólnota nauczycieli DLA 2013 ...

  • Artykuł

    Zarządzanie konfliktem E-learning dla uczniów Scenariusz dla nauczyciela Zarządzanie konfliktem - materiały dodatkowe

  • Artykuł

    Reagowanie na słowa, które ranią. Opis: Dzięki tej lekcji dowiesz się, że wypowiedziane słowa mogą ranić. Dowiesz się również jak reagować w takich sytuacjach. E-learning dla uczniów Scenariusz dla nauczyciela Weryfikacja informacji - materiały dodatkowe

  • Artykuł

    Pomaganie cudzoziemcom w potrzebie. Opis: Pomaganie cudzoziemcom w potrzebie – sprawdź, jak radzisz sobie w takich sytuacjach. E-learning dla uczniów Scenariusz dla nauczyciela

  • Artykuł

    Integracja Opis: Noworoczne tradycje z całego świata, zaskoczą każdego. E-learning dla uczniów Scenariusz dla nauczyciela Poznaj historię migrantów - materiał dodatkowy

  • Artykuł

    Poznaj historię migrantów - wypełnij QUIZ i sprawdź swoją wiedzę! Kliknij w link i rozpocznij QUIZ. Sprawdź swoją wiedzę, łącząc kraje z właściwymi hasłami. Poznaj 5 znanych uchodźców, których historię warto zapamiętać. E-learning dla uczniów Scenariusz dla nauczyciela Dialog – materiał dodatkowy

  • Artykuł

    Podsumowanie dziesięcioletniego projektu Publikacje - 3 lapbooki

  • Artykuł

    Projekt „Rumourless cities” to projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Regionalnego w ramach programu URBACT III. Jest on realizowany przez m.st. Warszawę w partnerstwie z miastami: Amadora (Portugalia), Cardiff (Zjednoczone Królestwo Wielkiej Brytanii), Hamburg (Niemcy), Alba Julia (Rumunia), Mesyna (Włochy).

  • Artykuł

    Warszawski System Doradztwa Zawodowego

  • Artykuł

    Kontakt do doradczyń zawodowych CRDZ.

  • Artykuł

    Warszawscy uczniowie i uczennice mogą skorzystać ze wsparcia doradczyń zawodowych WCIES. Z ich pomocą podjęcie decyzji o dalszej drodze edukacyjnej jest łatwiejsze.

  • Artykuł

    Ustawa Prawo oświatowe z dnia 14 grudnia 2016 r. Art. 1. System oświaty zapewnia w szczególności: 19) przygotowanie uczniów do wyboru zawodu i kierunku kształcenia; Art. 98. 1. Statut szkoły zawiera w szczególności: 16) organizację wewnątrzszkolnego systemu doradztwa zawodowego. Ustawa z dnia 22 grudnia 2015 r. o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 lutego 2019 r. w sprawie doradztwa zawodowego Rozporządzenie Ministra Edukacji...

  • Artykuł

    Drodzy Rodzice, jako osoby najważniejsze dla swoich dzieci w wielu obszarach, także w podejmowaniu wyborów edukacyjno-zawodowych jesteście dla nich pierwszym, znaczącym doradcą zawodowym. Mamy nadzieję, że materiały zamieszczone poniżej, pomogą Wam odnaleźć się w tej ważnej roli.

  • Artykuł

    Każde dziecko jest uzdolnione. Nauczyciel ma odkryć te uzdolnienia i je rozwijać. W trosce o to, aby dzieci odczuwały satysfakcję z działalności twórczej, trzeba stwarzać im warunki do prezentowania swych osiągnięć. (Rozporządzenie MEN 2008, 2012)

  • Artykuł

    W ramach szkoleń dla Rodziców i Rad Rodziców przygotowaliśmy dla Państwa zajęcia w obszarach tematycznych: Nazwa zajęć Tematyka ABC Rady Rodziców Podstawowe informacje dot. funkcjonowania Rady Rodziców Finanse, komunikacja, sprawozdawczość Rady Rodziców. Współpraca Rady Rodziców z Samorządem Uczniowskim – jak Rada Rodziców może wspierać inicjatywy i pomysły uczniów? Rola Rady Rodziców w tworzeniu programu wychowawczo-profilaktycznego ...

  • Artykuł

    We WCIES zatrudnieni są nauczycielki i nauczyciele doradcy metodyczni, nauczycielki i nauczyciele konsultanci, doradczynie zawodowe oraz specjalistki i specjaliści.