Wyniki wyszukiwania w serwisie WCIES
- Artykuł
„Kreatywne biesiady u WARSA I SAWY” to cykliczne spotkania poświęcone wymianie doświadczeń między szkołami wyróżnionymi Certyfikatem Prezydenta m. st. Warszawy WARS i SAWA, szkołami tworzącymi optymalne warunki do rozwijania talentów, uzdolnień i zainteresowań uczniów.
źródło: um.warszawa.pl/waw/wcies
- Artykuł
„Kryzys. Szybkie reagowanie. Poradnik dla kadry pedagogicznej placówek oświatowych” publikacja do pobrania (plik pdf) „Edukacja antydyskryminacyjna poprzez film” publikacja do pobrania (plik pdf) „Rozmowy na kanapie. Nauczycielskie opowieści o dzieciach, sztuce, szkole i samych sobie” publikacja do pobrania (plik pdf)
źródło: um.warszawa.pl/waw/wcies
- Artykuł
„Sztuki teatralne dla dużych i małych” Natalia Fijewska-Zdanowska (redakcja) | autorki: Agnieszka Frankiewicz, Monika Machalska, Karolina Marcjanik-Ogonek, Anna Olszewska, Katarzyna Stachiewicz, Wioletta Magdalena Witkowska | ilustracje: Justyna Bojawska | redaktor prowadzący, zdjęcia: Robert Jesionek | Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń oraz Urząd m.st. Warszawy Biuro Edukacji, Warszawa 2023 publikacja do pobrania (plik pdf) „Z ortografią za pan brat” Eugenia...
źródło: um.warszawa.pl/waw/wcies
- Artykuł
w przygotowaniu
źródło: um.warszawa.pl/waw/wcies
- Artykuł
Szanowni Państwo, w obecnej, tak dramatycznej sytuacji polecamy materiały informacyjne i edukacyjne, które pomogą Państwu rozmawiać z uczniami o aktualnych wydarzeniach w Ukrainie jak również będą przydane we wsparciu dzieci i młodzieży ukraińskich, którzy przebywają w Warszawie.
źródło: um.warszawa.pl/waw/wcies
- Artykuł
.
źródło: um.warszawa.pl/waw/wcies
- Artykuł
.
źródło: um.warszawa.pl/waw/wcies
- Artykuł
Szanowni Państwo Nauczyciele, specjaliści przedszkoli, szkół ogólnodostępnych oraz integracyjnych. Informujemy, że 2 października wznawiają działanie Specjalistyczne Punkty Konsultacyjne (SPK). W 6 szkołach specjalnych i 5 młodzieżowych ośrodkach socjoterapii specjaliści udzielają konsultacji w zakresie pracy z uczennicami/uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w następujących obszarach: niepełnosprawność wzrokowa, niepełnosprawność słuchowa, niepełnosprawność intelektualna,...
źródło: um.warszawa.pl/waw/wcies
- Artykuł
.
źródło: um.warszawa.pl/waw/wcies
- Artykuł
Prace domowe w oczach wielu rodziców to zmora. „Nasz potomek po powrocie ze szkoły jest umęczony, jakby co najmniej wrócił z pracy w kopalni. O odrabianiu lekcji, rzecz jasna nie chce słyszeć. Po zjedzeniu obiadu chciałby mieć sjestę, najlepiej wieczną. A tu rodzice zaganiają do książek i zeszytów. No i wówczas zaczyna się walka!” „Miliony dzieci na odrabianiu lekcji spędzają czas po szkole, w której przebywają nierzadko aż 8 godzin. Co więcej, w odrabianie lekcji często zaangażowani są...
źródło: um.warszawa.pl/waw/wcies