null

Wskaźniki 2

Drukuj otwiera się w nowej karcie

Sukces realizacji celu 2. będzie mierzony za pomocą wskaźnika Indeks wygodnej lokalności.

 

 

 

 

 

 

2.1. Mamy dostęp do szerokiej oferty mieszkań

Wskaźnik: Odsetek mieszkańców pozytywnie oceniających możliwość kupna i wynajęcia mieszkania za rozsądną cenę.

wartość bazowa: 29% wartość docelowa: 40%


Realizatorzy: Biuro Polityki Lokalowej, Biuro Marketingu Miasta, Biuro Architektury i Planowania Przestrzennego, Urzędy dzielnic m.st. Warszawy, jednostki organizacyjne i osoby prawne m.st. Warszawy.


2.2. Aktywnie spędzamy czas wolny blisko domu

Wskaźnik: Odsetek mieszkańców korzystających z oferty wolnego czasu i rozwoju w swojej dzielnicy zamieszkania

wartość bazowa: 10% wartość docelowa: 30%


Realizatorzy: Biuro Kultury, Biuro Sportu i Rekreacji, Centrum Komunikacji Społecznej, Biuro Edukacji, Biuro Marketingu Miasta, Biuro Architektury i Planowania Przestrzennego, Biuro Pomocy i Projektów Społecznych, Urzędy dzielnic m.st. Warszawy, jednostki organizacyjne i osoby prawne m.st. Warszawy.


2.3. Korzystamy z usług blisko domu

Wskaźnik: Indeks korzystających z podstawowych usług w pobliżu miejsca zamieszkania

wartość bazowa: 49% wartość docelowa: 63%


Realizatorzy: Biuro Edukacji, Biuro Pomocy i Projektów Społecznych, Biuro Polityki Zdrowotnej, Biuro Cyfryzacji Miasta, Biuro Polityki Lokalowej, Biuro Architektury i Planowania Przestrzennego, Biuro Organizacji Urzędu, Biuro Rozwoju Gospodarczego, Urzędy dzielnic m.st. Warszawy, jednostki organizacyjne i osoby prawne m.st. Warszawy. 


2.4. Działamy w warunkach przyjaznych dla rozwoju biznesu

Wskaźnik: Odsetek firm pozytywnie oceniających warunki rozwoju działalności gospodarczej.

wartość bazowa: 76% wartość docelowa: 85%


Realizatorzy: Biuro Rozwoju Gospodarczego, Biuro Edukacji, Biuro Marketingu Miasta, Biuro Polityki Lokalowej, Biuro Architektury i Planowania Przestrzennego, Urzędy dzielnic m.st. Warszawy.