W przypadku dużych inwestycji drogowych, projekty które tutaj zamieszczamy mogły ulegać zmianom w trakcie budowy. Ostateczna wersja projektu organizacji ruchu, określającego m.in. przebieg i oznakowanie drogi dla rowerów, jest zatwierdzana w końcowej fazie budowy - dlatego mogą wystąpić zmiany w stosunku do pierwotnych projektów.
Wykaz używanych skrótów:
- BO – budżet obywatelski
- CPR – ciąg pieszo-rowerowy
- DDR – droga dla rowerów
- NCW – Nowe Centrum Warszawy
- SOR – stała organizacja ruchu
- SPPN – Strefa Płatnego Parkowania Niestrzeżonego
- SZRM – Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta
- TW – Tramwaje Warszawskie
- UD – urząd dzielnicy
- ZDM – Zarząd Dróg Miejskich
- ZIT WOF – Zintegrowane Inwestycje Terytorialne dla Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego
- ZMID – Zarząd Miejskich Inwestycji Drogowych (włączony we wrześniu 2021 r. do SZRM)
- ZRiKD – Zakład Remontów i Konserwacji Dróg
- ZSZR – Zintegrowany System Zarządzania Ruchem
- ZTM – Zarząd Transportu Miejskiego
- ZZW – Zarząd Zieleni
Projekty wdrażane w koordynacji z rozszerzaniem SPPN znajdują się na stronach ZDM:
- rej. placu Hallera (2022) – zdm.waw.pl/infoSPPN_Hallera
- Mokotów (2022) – zdm.waw.pl/infoSPPN_Mokotów
- Ochota (2021) – zdm.waw.pl/infoSPPN_Ochota
- Żoliborz (2021) – zdm.waw.pl/infoSPPN_Żoliborz
Data ostatniej aktualizacji tej zakładki: 20.11.2023 r.
Uzyskane dane lub informacje można wykorzystywać tylko na własne ryzyko i własną odpowiedzialność. Miasto Stołeczne Warszawa nie gwarantuje stałej dostępności tych danych oraz ich aktualności. Ze względu na mnogość procesów inwestycyjnych w skali miasta zamieszczone pliki nie stanowią wiążacej informacji o aktualnej organizacji ruchu na danej ulicy. Prezentowane tu w celach informacyjnych projekty stanowią jedynie wycinek kompletnej dokumentacji projektowej dla danych inwestycji.