Biuro Rady m.st. Warszawy
Zakresu działania biura należy w szczególności:
1. obsługa techniczno-organizacyjna Rady m.st. Warszawy i jej komisji,
2. udzielanie pomocy radnym w sprawowaniu mandatu,
3. kierowanie uchwał Rady do właściwych komórek organizacyjnych Urzędu i jednostek
organizacyjnych m.st. Warszawy,
4. prowadzenie rejestru uchwał, interpelacji i wniosków.
Siedziba:
Pałac Kultury i Nauki, pl. Defilad 1,
pietro XX, sekretariat pokój 2012
tel. 22 443 05 80/81, fax 22 443 05 82
e-mail: sekretariat.BR@um.warszawa.pl
Adres do korespondencji:
00-024 Warszawa, Al. Jerozolimskie 44
Godziny pracy biura:
poniedziałek – piątek w godz. 8.00 - 16.00
Dostępność Biura Rady i sali obrad Rady m.st. Warszawy
Dyrekcja Biura Rady m.st. Warszawy:
Krzysztof Rożek – p.o. dyrektora
Ewa Żakowicz – zastępca dyrektora
Spotkanie z dyrekcją Biura Rady m.st. Warszawy w sprawach skarg i wniosków dotyczących funkcjonowania biura jest możliwe w poniedziałki, w godzinach 15.00-17.00, po uprzednim umówieniu się w sekretariacie. Termin można ustalić osobiście odwiedzając nasze biuro albo telefonicznie, dzwoniąc pod numer 22 443 05 80.
Spotkania z radnymi
Radni Rady m.st. Warszawy podczas pełnienia dyżurów przyjmują zgłaszane przez mieszkańców postulaty, w tym skargi oraz wnioski i przedstawiają je do rozpatrzenia właściwym organom miasta.