- Mariusz Frankowski – Przewodniczący
- Renata Niewitecka – Wiceprzewodnicząca
- Joanna Dymowska
- Ewa Janczar
- Jarosław Kaczyński
- Andrzej Kropiwnicki
- Michał Szpądrowski
Zakres działania:
- utrzymanie miejskich obiektów i urządzeń użyteczności publicznej oraz obiektów administracyjnych,
- opiniowanie spraw związanych z prywatyzacją mienia komunalnego,
- opiniowanie projektów przepisów prawa miejscowego dotyczących zasad i trybu korzystania z miejskich obiektów i urządzeń użyteczności publicznej,
- targowiska i hale targowe,
- opiniowanie projektów programów gospodarczych,
- opiniowanie projektów uchwał w sprawach majątkowych m.st. Warszawy, przekraczających zakres zwykłego zarządu,
- opiniowanie projektów uchwał dotyczących przejęcia zadań z zakresu administracji rządowej i samorządowej,
- opiniowanie zasad współdziałania z innymi gminami oraz wydzielania na ten cel odpowiedniego majątku,
- opiniowanie projektów przepisów gminnych dotyczących zasad zarządu mieniem m.st. Warszawy,
- zasady gospodarowania zasobem budownictwa komunalnego m.st. Warszawy,
- zasady gospodarowania nieruchomościami będącymi własnością i pozostającymi w zarządzie m.st. Warszawy,
- cmentarze,
- zajmowanie się sprawami dotyczącymi infrastruktury teleinformatycznej, informatyzacji, nowych technologii, cyberbezpieczeństwa, e-usług i społeczeństwa informacyjnego w m.st. Warszawie,
- analizowanie dostępnych rozwiązań informatycznych z zakresu e-administracji służących poprawie obsługi mieszkańców m.st. Warszawy.
Obsługa komisji:
Beata Piejka
pok. 2016
tel. 22 443 05 93
e-mail: bpiejka@um.warszawa.pl