14 października 2021 r. Prezydent m.st. Warszawy podpisał zarządzenie zmieniające zarządzenie w sprawie procedury konkursowej dotyczącej przyznawania dotacji organizacjom pozarządowym i podmiotom wymienionym w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
Przywołane zarządzenie Prezydenta m.st. Warszawy wchodzi w życie z dniem 14 października 2021 roku.
Poniżej została zamieszczona treść zarządzenia wraz z załącznikami do pobrania.
Zarządzenie nr 1708/2021
Załączniki:
- Procedura konkursowa dla dzielnic (zał. nr 2)
- Wzór uchwały Zarządu Dzielnicy ws. ogłoszenia otwartego konkursu ofert (zał. nr 4)
- Wzór uchwały Zarządu Dzielnicy ws. powołania komisji konkursowej (zał. nr 6)
- Wzór uchwały Zarządu Dzielnicy ws. unieważnienia otwartego konkursu ofert (zał. nr 8)
- Wzór zarządzenia Prezydenta m.st. Warszawy w sprawie unieważnienia otwartego konkursu ofert (zał. nr 9)
- Wzór oświadczenia dotyczącego bezstronności i poufności (zał. nr 10)
- Wzór protokołu zbiorczego (zał. nr 11)
- Wzór uchwały Zarządu Dzielnicy ws. rekomendowania do dofinansowania finansowania ofert na realizację zadania publicznego (zał. nr 12)
- Wzór zarządzenia Prezydenta m.st. Warszawy ws. ogłoszenia wyników otwartego konkursu ofert (zał. nr 14)
- Wzór umowy na realizację zadania publicznego w roku budżetowym (zał. nr 15)
- Wzór umowy na realizację zadania publicznego w roku budżetowym na podstawie oferty wspólnej (zał. nr 16)
- Wzór umowy na realizację zadania publicznego w okresie od 2 do 5 lat (zał. nr 17)
- Wzór umowy na realizację zadania publicznego w okresie od 2 do 5 lat na podstawie oferty wspólnej (zał. nr 18)
- Informacja na temat przyznanej dotacji na realizację zadania ze środków m.st. Warszawy (zał. nr. 20)