Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy zaprasza wszystkie zainteresowane organizacje pozarządowe oraz podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie do wzięcia udziału w konsultacjach projektu uchwały Rady m.st. Warszawy w sprawie alei lip, pomnika przyrody położonego na terenie Dzielnic Ochota, Mokotów i Włochy m.st. Warszawy.
Treść projektu uchwały i formularz do zgłaszania uwag znajdują się na stronie internetowej poniżej oraz są dostępne bezpośrednio w siedzibie Biura Ochrony Środowiska Urzędu m.st. Warszawy przy pl. Bankowym 2, pok. 2123 (21 piętro).
Konsultacje trwają w dniach 27 listopada – 19 grudnia 2018 r.
Jak można wziąć udział w konsultacjach:
Wypełniony formularz>>> dostarcz do dnia 19 grudnia 2018 roku na:
- adres poczty elektronicznej mpiatek@um.warszawa.pl,
- numer faksu 22/ 443 25 02,
- adres siedziby Biura Ochrony Środowiska Urzędu m.st. Warszawy,
pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa.
Jednostka odpowiedzialna: Biuro Ochrony Środowiska
Podstawa prawna: Uchwała Nr L/1440/2013 Rady m.st. Warszawy z dnia 21 lutego 2013 r. w sprawie szczegółowego konsultowania z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, projektów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji.