• Artykuł

    Zanim logotypy stały się nieodłącznym elementem identyfikacji wizualnej, miasta posługiwały się herbami. Nie bez przyczyny wiele miast europejskich swoje znaki promocyjne buduje w oparciu o historyczne herby i z powodzeniem wykorzystuje taką właśnie identyfikację w komunikacji z odbiorcami.

  • Artykuł

    Znak promocyjny „Zakochaj się w Warszawie” istnieje od 2004 roku. Proces jego powstawania był dosyć nietypowy, ponieważ do stworzenia logo, poza agencją kreatywną (co jest najczęściej wybieranym rozwiązaniem w takich przypadkach), zostali zaproszeni także mieszkańcy miasta.

  • Artykuł

    Jeżeli lubisz kontakt z naturą, w wolnym czasie chcesz otaczać się zielenią, Warszawa jest miastem dla Ciebie! W krótkim czasie w sercu wielkiego miasta możesz znaleźć się w zupełnie innej przestrzeni, np. w Puszczy Kampinoskiej, w Mazowieckim Parku Krajobrazowym, ogólnodostępnych historycznych ogrodach, miejskich lasach czy ogrodzie botanicznym. Bez względu na to czy lubisz bieganie, jazdę na rowerze, spacery, czy też wolisz polować z aparatem fotograficznym, z pewnością pokochasz to miasto.

  • Artykuł

    Pracowity dzień za Tobą. Teraz masz czas dla siebie. Ile razy w Twojej głowie tkwiło pytanie: co zrobić z resztą dnia lub w weekend? Niezależnie od tego jaka forma aktywności jest Twoją ulubioną, w Warszawie znajdziesz niejeden sposób na jej realizację. Tutaj nie ma miejsca na nudę. Puść wodze fantazji i ruszaj w miasto!

  • Artykuł

    Markę miasta można nazwać marką parasolową dla innych marek: obiektów, instytucji, wydarzeń, przestrzeni, produktów a nawet osób. Każda z tych marek realizuje własne cele, często także określoną politykę promocyjną, ale z punktu widzenia marketingu miejsca nie da się ich oddzielić od marki miasta. Są jego częścią. Submarki tworzą i wpływają na wizerunek miasta. Mogą zwiększać jego potencjał, ofertę i różnorodność.