• Artykuł

    Jeżeli lubisz kontakt z naturą, w wolnym czasie chcesz otaczać się zielenią, Warszawa jest miastem dla Ciebie! W krótkim czasie w sercu wielkiego miasta możesz znaleźć się w zupełnie innej przestrzeni, np. w Puszczy Kampinoskiej, w Mazowieckim Parku Krajobrazowym, ogólnodostępnych historycznych ogrodach, miejskich lasach, czy ogrodzie botanicznym. Bez względu na to czy lubisz bieganie, jazdę na rowerze, spacery, czy też wolisz polować z aparatem fotograficznym, z pewnością pokochasz to miasto.

  • Artykuł

    Pracowity dzień za Tobą. Teraz masz czas dla siebie. Ile razy w Twojej głowie tkwiło pytanie: co zrobić z resztą dnia lub w weekend? Niezależnie od tego jaka forma aktywności jest Twoją ulubioną, w Warszawie znajdziesz niejeden sposób na jej realizację. Tutaj nie ma miejsca na nudę. Puść wodze fantazji i ruszaj w miasto!

  • Artykuł

    W połowie czerwca zakończyliśmy prace nad diagnozą marki Warszawa. Opracowanie stanowi źródło wiedzy na temat aktualnej kondycji marki Warszawa i jest punktem wyjścia do dalszych prac nad systemem zarządzania marką Warszawa. Nad dokumentem pracowaliśmy w modelu partycypacyjnym, tj. w prace zaangażowani byli nie tylko pracownicy biur, urzędów dzielnic i jednostek m.st. Warszawy, ale również mieszkańcy reprezentujący różne grupy – NGOsy, start-up’y, itp.

  • Artykuł

    W ostatnim czasie dość często spotykamy się z pytaniem – czy zmieniło się budowanie marki Warszawa z powodu pandemii? To ciekawe zagadnienie, zwłaszcza, że nie ma na nie jednoznacznej odpowiedzi.

  • Artykuł

    Co decyduje o tym, że wybieramy w sklepie jeden konkretny dżem? Jego smak, ładna etykieta, przystępna cena, wpadające w oko logo czy może dobry skład? Może wszystkie te elementy? Czy zdarza nam się, że wybieramy ten, który znamy z dzieciństwa („bo taki się kupowało”) albo taki, który przypomina dżem robiony przez babcię? A może sięgamy po pierwszy lepszy i powyższe w ogóle nie ma znaczenia? Lub tylko tak nam się wydaje.

  • Artykuł

    Podobnie jak zagadnienie marki, również submarki w kontekście marketingu miejsc to temat niezwykle pojemny i niebanalny. Czy marka Warszawa ma submarki? Tak, wiele. Czy marka Warszawa mogłaby istnieć bez swoich submarek? Z całą pewnością nie.