Wyniki wyszukiwania w serwisie Symbole - Aktualności

  • Artykuł

    System identyfikacji wizualnej pozwala w spójny i czytelny sposób komunikować się z mieszkańcami miasta oraz wszystkimi, do których kierujemy nasze wiadomości. Źródło przekazu jest łatwe do zidentyfikowania, a on sam bardziej wiarygodny. System identyfikacji wizualnej służy również budowaniu wizerunku marki Warszawa. Stosują go biura i dzielnice m.st. Warszawy oraz jednostki organizacyjne przez nie nadzorowane, ale także inne podmioty współpracujące z m.st. Warszawą.

  • Artykuł

    Działania m.st. Warszawy, sposób w jaki je komunikujemy - jak mówimy i pokazujemy Warszawę, decydują o tym jak jest odbierana. Chcemy, aby Warszawa była postrzegana jako miasto dobrego życia. Będzie to możliwe, jeśli wszyscy zastosujemy się do wskazówek zwartych w opracowaniu "Marka Warszawa. Praktyczny przewodnik".

  • Artykuł

    Herbem m.st. Warszawy jest wizerunek syreny obowiązujący od 1938 roku, według projektu Szczęsnego Kwarty. Herbu używa Prezydent m.st. Warszawy. W celu podkreślenia szczególnie wzniosłych wydarzeń stosujemy Herb Wielki. Barwami miasta są kolory żółty i czerwony. Herbu nie stosujemy w działaniach promocyjnych.

  • Artykuł

    Warszawa jest miastem ciągłej zmiany. To nie tylko zabytki, położenie, pozycja w regionie, ale przede wszystkim mieszkańcy, którzy chcą współdecydować o swoim mieście i je rozwijać. Warszawa jest otwarta, przyjazna, aktywna i różnorodna.

  • Artykuł

    Prezydent m.st. Warszawy przyznaje i sprawuje honorowy patronat. Jest to wyróżnienie dla przedsięwzięć, które mają istotne znaczenie dla mieszkańców Warszawy oraz dla budowania pozytywnego wizerunku stolicy w kraju i zagranicą.