Wyniki wyszukiwania w serwisie Symbole - Aktualności

  • Artykuł

    Podobnie jak zagadnienie marki, również submarki w kontekście marketingu miejsc to temat niezwykle pojemny i niebanalny. Czy marka Warszawa ma submarki? Tak, wiele. Czy marka Warszawa mogłaby istnieć bez swoich submarek? Z całą pewnością nie.

  • Artykuł

    W celu skutecznej promocji miasta wszystkie jednostki i instytucje m.st. Warszawy zobowiązane są do sygnowania własnych materiałów promocyjnych znakiem promocyjnym m.st. Warszawy.

  • Artykuł

    Znakiem promującym Warszawę jest syrenka przedstawiona w artystyczny sposób, związany z tradycją Polskiej Szkoły Plakatu. Znak promujący Warszawę nie zastępuje herbu Warszawy. Jest znakiem, którego zadaniem jest promocja miasta. Symbolizuje energię i potencjał stolicy.

  • FAQ

    Artykuł

    Czy można stosować znak bez pola ochronnego na tle np. różowym, żółtym, fioletowym? Dopuszczalne są warianty kolorystyczne tła znaku promocyjnego m.st. Warszawy oraz identyfikatora herbowego dostosowane do koloru projektu graficznego. Istnieje możliwość wykorzystania wersji monochromatycznej znaku. Nie można zmieniać znaku promocyjnego. W razie pytań prosimy o kontakt na adres gm@um.warszawa.pl. Znak promocyjny, wersje kolorystyczne uzupełniające do pobrania Czy można syrence ze znaku...

  • Artykuł

    Znakiem promującym Warszawę jest syrenka przedstawiona w artystyczny sposób, związany z tradycją Polskiej Szkoły Plakatu. Znak promujący Warszawę nie zastępuje herbu Warszawy. Jest znakiem, którego zadaniem jest promocja miasta. Symbolizuje energię i potencjał stolicy. Znak może być używany tylko przez upoważnione do tego podmioty oraz zgodnie z zasadami znajdującymi się w Katalogu Systemu Identyfikacji Wizualnej m.st. Warszawy.