Wyniki wyszukiwania w serwisie Symbole - Aktualności

  • Artykuł

    Już po raz drugi na warszawskiej Pradze-Północ zabrzmią warszawskie hity - te zupełnie nowe, jak i interpretacje starych szlagierów. Zgłoszenia do drugiej edycji konkursu można przesyłać do 25 kwietnia 2022 r.

  • Artykuł

    Często na warsztatach markowych na zadane przez nas pytanie czym jest marka pada odpowiedź – to logo. Sprostujmy zatem to podejście już na wstępie. Marka to nie logo. Marka to produkt (lub usługa), organizacja, osoba i symbol. Te cztery elementy wraz z wartościami, osobowością, narracją, oraz „ubraniem” w grafikę wraz z właściwą strategią budują silną, rozpoznawalną markę.

  • Artykuł

    Jeżeli lubisz kontakt z naturą, w wolnym czasie chcesz otaczać się zielenią, Warszawa jest miastem dla Ciebie! W krótkim czasie w sercu wielkiego miasta możesz znaleźć się w zupełnie innej przestrzeni, np. w Puszczy Kampinoskiej, w Mazowieckim Parku Krajobrazowym, ogólnodostępnych historycznych ogrodach, miejskich lasach, czy ogrodzie botanicznym. Bez względu na to czy lubisz bieganie, jazdę na rowerze, spacery, czy też wolisz polować z aparatem fotograficznym, z pewnością pokochasz to miasto.

  • Artykuł

    Pracowity dzień za Tobą. Teraz masz czas dla siebie. Ile razy w Twojej głowie tkwiło pytanie: co zrobić z resztą dnia lub w weekend? Niezależnie od tego jaka forma aktywności jest Twoją ulubioną, w Warszawie znajdziesz niejeden sposób na jej realizację. Tutaj nie ma miejsca na nudę. Puść wodze fantazji i ruszaj w miasto!

  • Artykuł

    W połowie czerwca zakończyliśmy prace nad diagnozą marki Warszawa. Opracowanie stanowi źródło wiedzy na temat aktualnej kondycji marki Warszawa i jest punktem wyjścia do dalszych prac nad systemem zarządzania marką Warszawa. Nad dokumentem pracowaliśmy w modelu partycypacyjnym, tj. w prace zaangażowani byli nie tylko pracownicy biur, urzędów dzielnic i jednostek m.st. Warszawy, ale również mieszkańcy reprezentujący różne grupy – NGOsy, start-up’y, itp.

  • Artykuł

    W ostatnim czasie dość często spotykamy się z pytaniem – czy zmieniło się budowanie marki Warszawa z powodu pandemii? To ciekawe zagadnienie, zwłaszcza, że nie ma na nie jednoznacznej odpowiedzi.

  • Artykuł

    Co decyduje o tym, że wybieramy w sklepie jeden konkretny dżem? Jego smak, ładna etykieta, przystępna cena, wpadające w oko logo czy może dobry skład? Może wszystkie te elementy? Czy zdarza nam się, że wybieramy ten, który znamy z dzieciństwa („bo taki się kupowało”) albo taki, który przypomina dżem robiony przez babcię? A może sięgamy po pierwszy lepszy i powyższe w ogóle nie ma znaczenia? Lub tylko tak nam się wydaje.

  • Artykuł

    Podobnie jak zagadnienie marki, również submarki w kontekście marketingu miejsc to temat niezwykle pojemny i niebanalny. Czy marka Warszawa ma submarki? Tak, wiele. Czy marka Warszawa mogłaby istnieć bez swoich submarek? Z całą pewnością nie.

  • Artykuł

    Przygotowujesz projekt, w którym zostanie zamieszczony znak promocyjny dzielnicy m.st. Warszawy? Zapoznaj się z informacjami Jak używać znaku promocyjnego Masz gotowy projekt? Wyślij go mailem do akceptacji Biura Marketingu Miasta na adres gm@um.warszawa.pl. Odpowiedź otrzymasz w ciągu trzech dni roboczych.

  • Artykuł

    Znakiem promującym Warszawę jest syrenka przedstawiona w artystyczny sposób, związany z tradycją Polskiej Szkoły Plakatu. Znak promujący Warszawę nie zastępuje herbu Warszawy. Jest znakiem, którego zadaniem jest promocja miasta. Symbolizuje energię i potencjał stolicy.

  • FAQ

    Artykuł

    Czy można stosować znak bez pola ochronnego na tle np. różowym, żółtym, fioletowym? Dopuszczalne są warianty kolorystyczne tła znaku promocyjnego m.st. Warszawy oraz identyfikatora herbowego dostosowane do koloru projektu graficznego. Istnieje możliwość wykorzystania wersji monochromatycznej znaku. Nie można zmieniać znaku promocyjnego. W razie pytań prosimy o kontakt na adres gm@um.warszawa.pl. Znak promocyjny, wersje kolorystyczne uzupełniające do pobrania Czy można syrence ze znaku...

  • Artykuł

    Znakiem promującym Warszawę jest syrenka przedstawiona w artystyczny sposób, związany z tradycją Polskiej Szkoły Plakatu. Symbolizuje energię i potencjał miasta. Występujące na grafice kolory żółty i czerwony to oficjalne barwy stolicy, zaś kolor niebieski nawiązuje do Wisły - rzeki niezwykle ważnej dla Warszawy, która dodatkowo kojarzy się z symbolem syrenki.

  • Artykuł

    Katalog Systemu Identyfikacji Wizualnej m.st. Warszawy Katalog Systemu Identyfikacji Wizualnej m.st. Warszawy zawiera zbiór elementów graficznych – wszystkich symboli miasta, barw flagi i znaku promocyjnego – oraz sposobów ich użycia. Kreuje spójność wizerunkową i jednorodną szatę wizualną komunikatów, których nadawcą jest m.st. Warszawa. Pozwala w spójny i czytelny sposób komunikować się z mieszkańcami miasta oraz wszystkimi, do których kierujemy nasze wiadomości. Źródło przekazu jest łatwe...

  • Artykuł

    Działania m.st. Warszawy, sposób w jaki je komunikujemy - jak mówimy i pokazujemy Warszawę, decydują o tym jak jest odbierana. Chcemy, aby Warszawa była postrzegana jako miasto dobrego życia, które zmienia się i dostosowuje do potrzeb mieszkańców.

  • Artykuł

    Symbole Warszawy to nie tylko jej herb czy flaga. Elementy krajobrazu lub architektury, które nierozerwalnie kojarzą się ze stolicą Polski też pełnią rolę jej symboli. Są one częścią dziedzictwa historycznego, określają tożsamość miasta i stanowią najbardziej tradycyjne elementy wizerunku stolicy.

  • Artykuł

    Otwarta, przyjazna, aktywna i różnorodna – taka właśnie jest Warszawa. To nie tylko europejska metropolia, ośrodek polityczno-gospodarczy. Stolica Polski to przede wszystkim jej mieszkańcy, którzy tworzą to miasto nadając mu niepowtarzalny charakter.

  • Artykuł

    Honorowy Patronat Prezydenta m.st. Warszawy stanowi wyróżnienie dla przedsięwzięć, które mają istotne znaczenie dla mieszkańców Warszawy oraz dla budowania pozytywnego wizerunku stolicy w kraju i zagranicą.