Wyniki wyszukiwania w serwisie Marka Warszawa

  • Artykuł

    Markę miasta można nazwać marką parasolową dla innych marek: obiektów, instytucji, wydarzeń, przestrzeni, produktów a nawet osób. Każda z tych marek realizuje własne cele, często także określoną politykę promocyjną, ale z punktu widzenia marketingu miejsca nie da się ich oddzielić od marki miasta. Są jego częścią. Submarki tworzą i wpływają na wizerunek miasta. Mogą zwiększać jego potencjał, ofertę i różnorodność.

  • Artykuł

    Sposób w jaki m.st. Warszawa komunikuje o prowadzonych przez siebie działaniach – jak o nich mówi i jak je pokazuje – decyduje o tym, jak odbierana jest Warszawa. Chcemy, aby Warszawa była postrzegana jako miasto, które odpowiada na potrzeby mieszkanek i mieszkańców oraz innych użytkowników miasta. Jako miasto, które jest różnorodne, aktywne, otwarte i przyjazne.

  • Artykuł

    Symbole Warszawy stanowią część dziedzictwa historycznego, określają tożsamość miasta i są najbardziej tradycyjnymi elementami wizerunku stolicy. Symbolami są herb oraz flaga miasta, ale rolę symboli pełnią także elementy krajobrazu czy architektury, które nierozerwalnie kojarzą się ze stolicą Polski.

  • Artykuł

    Pojęcie marki miasta wywodzi się z koncepcji marketingu terytorialnego i jest związane z wizerunkiem miasta. W umysłach ludzi miasto funkcjonuje jako związane z nim skojarzenia i emocje, które tworzą jego obraz. Na wizerunek można wpływać stosunkowo łatwo, natomiast budowanie marki miasta, które jest wyjątkowo złożonym organizmem, to długotrwały proces. Miasta na całym świecie konkurują ze sobą na wielu płaszczyznach. W praktyce oferują bowiem potencjalnym inwestorom, nowy mieszkańcom czy...

  • Artykuł

    Miasta na całym świecie rywalizują w różnych konkursach i rankingach. Zwiększają w ten sposób swoją atrakcyjność dla inwestorów, turystów, ale i mieszkańców. Warszawa jest dynamicznie rozwijającym się miastem, a jej zalety i silne strony znajdują odzwierciedlenie w kolejnych rankingach, w których stolica zajmuje wysoką pozycję. Często na podium lub w pierwszej dziesiątce.