Wyniki wyszukiwania w serwisie Marka Warszawa

  • Artykuł

    Skąd czerpać wiedzę o tym, jak postrzegają Warszawę jej mieszkańcy, albo jak stolica wypada na tle innych miast? Jest to możliwe dzięki badaniom i analizom, które pozwalają zidentyfikować czynniki kształtujące wizerunek miasta. Dzięki badaniom wiemy, w którym punkcie znajdujemy się obecnie, np. jakie są silne strony marki miasta lub co wyróżnia Warszawę spośród miast konkurencyjnych. Korzystamy zarówno z metod ilościowych, jak i jakościowych. Analizujemy również, jak kształtuje się wizerunek...

  • Artykuł

    Cechy marki są odzwierciedleniem założeń Strategii #Warszawa2030. Wizja miasta przedstawiona w dokumencie opiera się na trzech filarach: aktywni mieszkańcy przyjazne miejsce otwarta metropolia Aktywni mieszkańcy Warszawa to my, jej mieszkańcy. Podążamy własną drogą, rozwijamy zainteresowania, realizujemy marzenia i zawodowe ambicje, ale wspólnie angażujemy się w życie miasta i czujemy się za nie odpowiedzialni. Przyjazne miejsce Warszawa to miasto, w którym każdy czuje się u siebie,...

  • Artykuł

    Budujemy wizerunek Warszawy w oparciu o cztery podstawowe cechy marki. Są nimi otwartość, przyjazność, aktywność i różnorodność.

  • Artykuł

    Otwarta, przyjazna, aktywna i różnorodna – taka właśnie jest Warszawa. To nie tylko europejska metropolia, ośrodek polityczno-gospodarczy. Stolica Polski to przede wszystkim jej mieszkańcy, którzy tworzą to miasto nadając mu niepowtarzalny charakter. Cechy marki są odzwierciedleniem założeń Strategii #Warszawa2030. Wizja miasta przedstawiona w dokumencie opiera się na trzech filarach: aktywni mieszkańcy, przyjazne miejsce i otwarta metropolia.

  • Artykuł

    Markę miasta można nazwać marką parasolową dla innych marek: obiektów, instytucji, wydarzeń, przestrzeni, produktów a nawet osób. Każda z tych marek realizuje własne cele, często także określoną politykę promocyjną, ale z punktu widzenia marketingu miejsca nie da się ich oddzielić od marki miasta. Są jego częścią. Submarki tworzą i wpływają na wizerunek miasta. Mogą zwiększać jego potencjał, ofertę i różnorodność.