Wyniki wyszukiwania w serwisie Marka Warszawa
- Artykuł
Jednostki organizacyjne oraz osoby prawne m.st. Warszawy, które posługują się własną marką (logotypem spoza systemu identyfikacji wizualnej m.st. Warszawy), w działaniach informacyjnych i promocyjnych powinny posługiwać się dodatkowo znakiem promocyjnym m.st. Warszawy z opisem rodzaju swojej działalności.
źródło: um.warszawa.pl/waw/markawarszawa
- Artykuł
Znak promocyjny w wersji dzielnicowej składa się z symbolu herbowego oraz nazwy dzielnicy zapisanej po słowie “Warszawa”. Napis w znaku zapisany jest czcionką Engram Warszaw. Znak występuje tylko w wersji poziomej oraz polskiej wersji językowej.
źródło: um.warszawa.pl/waw/markawarszawa
- Artykuł
Przygotowujesz projekt, w którym zostanie zamieszczony znak promocyjny m.st. Warszawy? Zapoznaj się z Księgą identyfikacji wizualnej. Znak promocyjny. Masz gotowy projekt? Wyślij go mailem do akceptacji Biura Marketingu Miasta na adres znak@um.warszawa.pl
źródło: um.warszawa.pl/waw/markawarszawa
- Artykuł
Znakiem promocyjnym jest uproszczony herb m.st. Warszawy z napisem „Warszawa”. Występuje w polskiej i angielskiej wersji językowej oraz w wersji poziomej i pionowej. Element graficzny znaku (symbol herbowy), nawiązuje do historycznych odwzorowań herbu stolicy. Profil twarzy syreny opiera się na rysach słynnej warszawianki Marii Skłodowskiej-Curie. Znak służy do celów promocyjnych i informacyjnych m.st. Warszawy. Nie zastępuje herbu stolicy.
źródło: um.warszawa.pl/waw/markawarszawa
- Artykuł
System identyfikacji wizualnej m.st. Warszawy jest zbiorem zasad dotyczących elementów graficznych – symboli miasta, w tym znaku promocyjnego, a także barw i typografii. Kreuje spójność wizerunkową i jednorodną szatę wizualną komunikatów, których nadawcą jest m.st. Warszawa. Pozwala w czytelny sposób komunikować się z mieszkańcami miasta oraz wszystkimi, do których kierujemy nasze działania informacyjne i promocyjne. Źródło przekazu jest łatwe do zidentyfikowania, a on sam bardziej...
źródło: um.warszawa.pl/waw/markawarszawa