Wyniki wyszukiwania w serwisie Symbole

  • Artykuł

    W ostatnim czasie dość często spotykamy się z pytaniem – czy zmieniło się budowanie marki Warszawa z powodu pandemii? To ciekawe zagadnienie, zwłaszcza, że nie ma na nie jednoznacznej odpowiedzi.

  • Artykuł

    Co decyduje o tym, że wybieramy w sklepie jeden konkretny dżem? Jego smak, ładna etykieta, przystępna cena, wpadające w oko logo czy może dobry skład? Może wszystkie te elementy? Czy zdarza nam się, że wybieramy ten, który znamy z dzieciństwa („bo taki się kupowało”) albo taki, który przypomina dżem robiony przez babcię? A może sięgamy po pierwszy lepszy i powyższe w ogóle nie ma znaczenia? Lub tylko tak nam się wydaje.

  • Artykuł

    Podobnie jak zagadnienie marki, również submarki w kontekście marketingu miejsc to temat niezwykle pojemny i niebanalny. Czy marka Warszawa ma submarki? Tak, wiele. Czy marka Warszawa mogłaby istnieć bez swoich submarek? Z całą pewnością nie.

  • Artykuł

    Przygotowujesz projekt, w którym zostanie zamieszczony znak promocyjny dzielnicy m.st. Warszawy? Zapoznaj się z informacjami Jak używać znaku promocyjnego Masz gotowy projekt? Wyślij go mailem do akceptacji Biura Marketingu Miasta na adres gm@um.warszawa.pl. Odpowiedź otrzymasz w ciągu trzech dni roboczych.

  • Artykuł

    Znakiem promującym Warszawę jest syrenka przedstawiona w artystyczny sposób, związany z tradycją Polskiej Szkoły Plakatu. Znak promujący Warszawę nie zastępuje herbu Warszawy. Jest znakiem, którego zadaniem jest promocja miasta. Symbolizuje energię i potencjał stolicy.