Wyniki wyszukiwania w serwisie Marka Warszawa

  • Artykuł

    Patronat honorowy Prezydenta m.st. Warszawy stanowi wyróżnienie dla przedsięwzięć, które mają istotne znaczenie dla mieszkańców Warszawy oraz dla budowania pozytywnego wizerunku stolicy w kraju i zagranicą. W artykule znajdują się informacje na temat najważniejszych zasad, które dotyczą wydarzeń obejmowanych patronatem oraz informacje praktyczne dla organizatorów, którzy chcą zwrócić się do m.st. Warszawy o przyznanie patronatu dla danego przedsięwzięcia.

  • Artykuł

    Jakie są wersje kolorystyczne znaku m.st. Warszawy? Znak m.st. Warszawy występuje w kilku wariantach kolorystycznych: kolorowym i kolorowym w kontrze (na czarnym tle), czerwonym, czarnym oraz białym. Wersja ozdobna – złota – stosowana jest w wyjątkowych sytuacjach, wyłącznie w druku. Dozwolone warianty kolorystyczne znajdują się Księdze identyfikacji wizualnej m.st. Warszawy na str. 7. Wersji kolorystycznych znaku nie można dowolnie zmieniać. Jadnak w uzasadnionych i wyjątkowych przypadkach...

  • Artykuł

    Promocja na ekranach w komunikacji miejskiej i w Galerii Metro Świętokrzyska Komunikacja miejska: Rezerwacji terminów na ekranach w komunikacji miejskiej można dokonać za pośrednictwem adresu mailowego: nosniki@um.warszawa.pl. Przed wysłaniem zgłoszenia prosimy o zapoznanie się z „Regulaminem zgłaszania projektów do promocji na ekranach LCD w tramwajach i autobusach” z dnia 20 marca 2023 r. Do pobrania: Regulamin zgłaszania projektów do promocji na ekranach LCD w tramwajach i autobusach ...

  • Artykuł

    Miasto stołeczne Warszawa należy do szerokiego grona krajowych i międzynarodowych sieci i organizacji. To cenna możliwość wymiany doświadczeń i czerpania inspiracji do działań w wielu obszarach funkcjonowania miasta. Dużym miastom i metropoliom zapewnia to także realny wpływ na kształtowanie polityk i strategii na poziomie europejskim i światowym.