Wyniki wyszukiwania w serwisie Marka Warszawa

  • Artykuł

    Pracowity dzień za Tobą. Teraz masz czas dla siebie. Ile razy w Twojej głowie tkwiło pytanie: co zrobić z resztą dnia lub w weekend? Niezależnie od tego jaka forma aktywności jest Twoją ulubioną, w Warszawie znajdziesz niejeden sposób na jej realizację. Tutaj nie ma miejsca na nudę. Puść wodze fantazji i ruszaj w miasto!

  • Artykuł

    Skąd czerpać wiedzę o tym, jak postrzegają Warszawę jej mieszkańcy, Polacy czy obcokrajowcy? Albo jak stolica wypada na tle innych miast? Jest to możliwe dzięki badaniom i analizom, które pozwalają zidentyfikować czynniki kształtujące wizerunek miasta. Dzięki badaniom wiemy, co wyróżnia Warszawę pośród miast konkurencyjnych i jakie są silne strony marki miasta. Korzystamy zarówno z metod ilościowych, jak i jakościowych badań marketingowych. Analizujemy również, jak kształtuje się wizerunek...

  • Artykuł

    Cechy marki są odzwierciedleniem założeń Strategii #Warszawa2030. Wizja miasta przedstawiona w dokumencie opiera się na trzech filarach: aktywni mieszkańcy, przyjazne miejsce, otwarta metropolia.

  • Artykuł

    Budujemy wizerunek Warszawy w oparciu o cztery podstawowe cechy marki. Są nimi różnorodność, aktywność, otwartość i przyjazność.

  • Artykuł

    Różnorodna, aktywna, otwarta i przyjazna – taka właśnie jest Warszawa. To nie tylko europejska metropolia i ośrodek polityczno-gospodarczy. Stolica Polski to przede wszystkim jej mieszkanki i mieszkańcy, którzy tworzą to miasto i nadają mu niepowtarzalny charakter. Cztery cechy miasta (wartości jego marki) są odzwierciedleniem założeń Strategii #Warszawa2030. Wizja miasta przedstawiona w tym dokumencie opiera się na trzech filarach: aktywni mieszkańcy, przyjazne miejsce i otwarta metropolia.