Wyniki wyszukiwania w serwisie Marka Warszawa

  • Artykuł

    System identyfikacji wizualnej m.st. Warszawy jest zbiorem zasad dotyczących elementów graficznych – symboli miasta, w tym znaku promocyjnego, a także barw i typografii. Kreuje spójność wizerunkową i jednorodną szatę wizualną komunikatów, których nadawcą jest m.st. Warszawa. Pozwala w czytelny sposób komunikować się z mieszkańcami miasta oraz wszystkimi, do których kierujemy nasze działania informacyjne i promocyjne. Źródło przekazu jest łatwe do zidentyfikowania, a on sam bardziej...

  • Artykuł

    Zanim logotypy stały się nieodłącznym elementem identyfikacji wizualnej, miasta posługiwały się herbami. Nie bez przyczyny wiele miast europejskich swoje znaki promocyjne buduje w oparciu o historyczne herby i z powodzeniem wykorzystuje taką właśnie identyfikację w komunikacji z odbiorcami.

  • Artykuł

    ​​​​​​​Znak promocyjny „Zakochaj się w Warszawie” istnieje od 2004 roku. Proces jego powstawania był dosyć nietypowy, ponieważ do stworzenia logo, poza agencją kreatywną (co jest najczęściej wybieranym rozwiązaniem w takich przypadkach), zostali zaproszeni także mieszkańcy miasta.

  • Artykuł

    Jeżeli lubisz kontakt z naturą, w wolnym czasie chcesz otaczać się zielenią, Warszawa jest miastem dla Ciebie! W krótkim czasie w sercu wielkiego miasta możesz znaleźć się w zupełnie innej przestrzeni, np. w Puszczy Kampinoskiej, w Mazowieckim Parku Krajobrazowym, ogólnodostępnych historycznych ogrodach, miejskich lasach czy ogrodzie botanicznym. Bez względu na to czy lubisz bieganie, jazdę na rowerze, spacery, czy też wolisz polować z aparatem fotograficznym, z pewnością pokochasz to miasto.

  • Artykuł

    W dzisiejszym świecie wizerunek miasta kształtowany jest w dużej mierze w przestrzeni wirtualnej i za pośrednictwem mediów. Nie tylko portali informacyjnych, ale również mediów społecznościowych, teledysków czy seriali. Dlatego prowadzimy analizy komunikatów, treści i obrazów pojawiających się w mediach tradycyjnych i społecznościowych. W 2022 roku przeprowadziliśmy analizę tego jaką narrację prowadzą o Warszawie krajowe i zagraniczne media oraz jaki obraz miasta kształtuje się w mediach...