Wyniki wyszukiwania w serwisie Marka Warszawa

  • Artykuł

    Otwarta, przyjazna, aktywna i różnorodna – taka właśnie jest Warszawa. To nie tylko europejska metropolia, ośrodek polityczno-gospodarczy. Stolica Polski to przede wszystkim jej mieszkańcy, którzy tworzą to miasto nadając mu niepowtarzalny charakter. Cechy marki są odzwierciedleniem założeń Strategii #Warszawa2030. Wizja miasta przedstawiona w dokumencie opiera się na trzech filarach: aktywni mieszkańcy, przyjazne miejsce i otwarta metropolia.

  • Artykuł

    Już po raz drugi na warszawskiej Pradze-Północ zabrzmią warszawskie hity - te zupełnie nowe, jak i interpretacje starych szlagierów. Zgłoszenia do drugiej edycji konkursu można przesyłać do 25 kwietnia 2022 r.

  • Artykuł

    Znaku promocyjnego m.st. Warszawy mogą używać: - biura Urzędu m.st. Warszawy - Urzędy dzielnic m.st. Warszawy - jednostki organizacyjne i osoby prawne m.st. Warszawy - podmioty realizujące zadania finansowane lub współfinansowane przez m.st. Warszawę - podmioty i organizacje współpracujące z m.st. Warszawą (różne formy współpracy)

  • Artykuł

    W przypadku projektów zewnętrznych należy informować o roli m.st. Warszawy w projekcie. Wersja znaku promocyjnego, który powinien być zamieszczony, zależy od formy współpracy nawiązanej z m.st. Warszawą.

  • Artykuł

    Krojem m.st. Warszawy jest Engram Warsaw. Jest on wykorzystywany nie tylko w znaku promocyjnym, ale również w projektowaniu materiałów informacyjnych i promocyjnych m.st. Warszawy.

  • Artykuł

    Na kolorystykę m.st. Warszawy składa się paleta 24 barw, uzupełniona o 4 odcienie szarości oraz złoty kolor specjalny. Dobór kolorów zapewnia ich szerokie zastosowanie do projektów o różnej tematyce i stylistyce. Paleta podstawowa Podstawowa paleta opiera się na oficjalnych barwach m.st. Warszawy: kolorze czerwonym i żółtym. W skład palety wchodzą także kolor bialy i czarny. Paleta uzupełniająca Pozostałe kolory wchodzą w skład palety uzupełniającej. Paleta kolorów przeznaczona jest do...

  • Artykuł

    Jednostki organizacyjne oraz osoby prawne m.st. Warszawy, które posługują się własną marką (logotypem spoza systemu identyfikacji wizualnej m.st. Warszawy), w działaniach informacyjnych i promocyjnych powinny posługiwać się dodatkowo znakiem promocyjnym m.st. Warszawy z opisem rodzaju swojej działalności.

  • Artykuł

    Znak promocyjny w wersji dzielnicowej składa się z symbolu herbowego oraz nazwy dzielnicy zapisanej po słowie “Warszawa”. Napis w znaku zapisany jest czcionką Engram Warszaw. Znak występuje tylko w wersji poziomej oraz polskiej wersji językowej.

  • Artykuł

    Przygotowujesz projekt, w którym zostanie zamieszczony znak promocyjny m.st. Warszawy? Zapoznaj się z Księgą identyfikacji wizualnej. Znak promocyjny. Masz gotowy projekt? Wyślij go mailem do akceptacji Biura Marketingu Miasta na adres znak@um.warszawa.pl

  • Artykuł

    Znakiem promocyjnym jest uproszczony herb m.st. Warszawy z napisem „Warszawa”. Występuje w polskiej i angielskiej wersji językowej oraz w wersji poziomej i pionowej. Element graficzny znaku (symbol herbowy), nawiązuje do historycznych odwzorowań herbu stolicy. Profil twarzy syreny opiera się na rysach słynnej warszawianki Marii Skłodowskiej-Curie. Znak służy do celów promocyjnych i informacyjnych m.st. Warszawy. Nie zastępuje herbu stolicy.

  • Artykuł

    System identyfikacji wizualnej m.st. Warszawy jest zbiorem zasad dotyczących elementów graficznych – symboli miasta, w tym znaku promocyjnego, a także barw i typografii. Kreuje spójność wizerunkową i jednorodną szatę wizualną komunikatów, których nadawcą jest m.st. Warszawa. Pozwala w czytelny sposób komunikować się z mieszkańcami miasta oraz wszystkimi, do których kierujemy nasze działania informacyjne i promocyjne. Źródło przekazu jest łatwe do zidentyfikowania, a on sam bardziej...

  • Artykuł

    Zanim logotypy stały się nieodłącznym elementem identyfikacji wizualnej, miasta posługiwały się herbami. Nie bez przyczyny wiele miast europejskich swoje znaki promocyjne buduje w oparciu o historyczne herby i z powodzeniem wykorzystuje taką właśnie identyfikację w komunikacji z odbiorcami.

  • Artykuł

    ​​​​​​​Znak promocyjny „Zakochaj się w Warszawie” istnieje od 2004 roku. Proces jego powstawania był dosyć nietypowy, ponieważ do stworzenia logo, poza agencją kreatywną (co jest najczęściej wybieranym rozwiązaniem w takich przypadkach), zostali zaproszeni także mieszkańcy miasta.

  • Artykuł

    Jeżeli lubisz kontakt z naturą, w wolnym czasie chcesz otaczać się zielenią, Warszawa jest miastem dla Ciebie! W krótkim czasie w sercu wielkiego miasta możesz znaleźć się w zupełnie innej przestrzeni, np. w Puszczy Kampinoskiej, w Mazowieckim Parku Krajobrazowym, ogólnodostępnych historycznych ogrodach, miejskich lasach czy ogrodzie botanicznym. Bez względu na to czy lubisz bieganie, jazdę na rowerze, spacery, czy też wolisz polować z aparatem fotograficznym, z pewnością pokochasz to miasto.

  • Artykuł

    W dzisiejszym świecie wizerunek miasta kształtowany jest w dużej mierze w przestrzeni wirtualnej i za pośrednictwem mediów. Nie tylko portali informacyjnych, ale również mediów społecznościowych, teledysków czy seriali. Dlatego prowadzimy analizy komunikatów, treści i obrazów pojawiających się w mediach tradycyjnych i społecznościowych. W 2022 roku przeprowadziliśmy analizę tego jaką narrację prowadzą o Warszawie krajowe i zagraniczne media oraz jaki obraz miasta kształtuje się w mediach...

  • Artykuł

    Pracowity dzień za Tobą. Teraz masz czas dla siebie. Ile razy w Twojej głowie tkwiło pytanie: co zrobić z resztą dnia lub w weekend? Niezależnie od tego jaka forma aktywności jest Twoją ulubioną, w Warszawie znajdziesz niejeden sposób na jej realizację. Tutaj nie ma miejsca na nudę. Puść wodze fantazji i ruszaj w miasto!

  • Artykuł

    Skąd czerpać wiedzę o tym, jak postrzegają Warszawę jej mieszkańcy, Polacy czy obcokrajowcy? Albo jak stolica wypada na tle innych miast? Jest to możliwe dzięki badaniom i analizom, które pozwalają zidentyfikować czynniki kształtujące wizerunek miasta. Dzięki badaniom wiemy, co wyróżnia Warszawę pośród miast konkurencyjnych i jakie są silne strony marki miasta. Korzystamy zarówno z metod ilościowych, jak i jakościowych badań marketingowych. Analizujemy również, jak kształtuje się wizerunek...

  • Artykuł

    Cechy marki są odzwierciedleniem założeń Strategii #Warszawa2030. Wizja miasta przedstawiona w dokumencie opiera się na trzech filarach: aktywni mieszkańcy, przyjazne miejsce, otwarta metropolia.

  • Artykuł

    Budujemy wizerunek Warszawy w oparciu o cztery podstawowe cechy marki. Są nimi różnorodność, aktywność, otwartość i przyjazność.

  • Artykuł

    Różnorodna, aktywna, otwarta i przyjazna – taka właśnie jest Warszawa. To nie tylko europejska metropolia i ośrodek polityczno-gospodarczy. Stolica Polski to przede wszystkim jej mieszkanki i mieszkańcy, którzy tworzą to miasto i nadają mu niepowtarzalny charakter. Cztery cechy miasta (wartości jego marki) są odzwierciedleniem założeń Strategii #Warszawa2030. Wizja miasta przedstawiona w tym dokumencie opiera się na trzech filarach: aktywni mieszkańcy, przyjazne miejsce i otwarta metropolia.