Wyniki wyszukiwania w serwisie Marka Warszawa

  • Artykuł

    Otwarta, przyjazna, aktywna i różnorodna – taka właśnie jest Warszawa. To nie tylko europejska metropolia, ośrodek polityczno-gospodarczy. Stolica Polski to przede wszystkim jej mieszkańcy, którzy tworzą to miasto nadając mu niepowtarzalny charakter. Cechy marki są odzwierciedleniem założeń Strategii #Warszawa2030. Wizja miasta przedstawiona w dokumencie opiera się na trzech filarach: aktywni mieszkańcy, przyjazne miejsce i otwarta metropolia.

  • Artykuł

    Już po raz drugi na warszawskiej Pradze-Północ zabrzmią warszawskie hity - te zupełnie nowe, jak i interpretacje starych szlagierów. Zgłoszenia do drugiej edycji konkursu można przesyłać do 25 kwietnia 2022 r.

  • Artykuł

    Znaku promocyjnego m.st. Warszawy mogą używać: - biura Urzędu m.st. Warszawy - Urzędy dzielnic m.st. Warszawy - jednostki organizacyjne i osoby prawne m.st. Warszawy - podmioty realizujące zadania finansowane lub współfinansowane przez m.st. Warszawę - podmioty i organizacje współpracujące z m.st. Warszawą (różne formy współpracy)

  • Artykuł

    W przypadku projektów zewnętrznych należy informować o roli m.st. Warszawy w projekcie. Wersja znaku promocyjnego, który powinien być zamieszczony, zależy od formy współpracy nawiązanej z m.st. Warszawą.

  • Artykuł

    Krojem m.st. Warszawy jest Engram Warsaw. Jest on wykorzystywany nie tylko w znaku promocyjnym, ale również w projektowaniu materiałów informacyjnych i promocyjnych m.st. Warszawy.

  • Artykuł

    Na kolorystykę m.st. Warszawy składa się paleta 24 barw, uzupełniona o 4 odcienie szarości oraz złoty kolor specjalny. Dobór kolorów zapewnia ich szerokie zastosowanie do projektów o różnej tematyce i stylistyce. Paleta podstawowa Podstawowa paleta opiera się na oficjalnych barwach m.st. Warszawy: kolorze czerwonym i żółtym. W skład palety wchodzą także kolor bialy i czarny. Paleta uzupełniająca Pozostałe kolory wchodzą w skład palety uzupełniającej. Paleta kolorów przeznaczona jest do...

  • Artykuł

    Jednostki organizacyjne oraz osoby prawne m.st. Warszawy, które posługują się własną marką (logotypem spoza systemu identyfikacji wizualnej m.st. Warszawy), w działaniach informacyjnych i promocyjnych powinny posługiwać się dodatkowo znakiem promocyjnym m.st. Warszawy z opisem rodzaju swojej działalności.

  • Artykuł

    Znak promocyjny w wersji dzielnicowej składa się z symbolu herbowego oraz nazwy dzielnicy zapisanej po słowie “Warszawa”. Napis w znaku zapisany jest czcionką Engram Warszaw. Znak występuje tylko w wersji poziomej oraz polskiej wersji językowej.

  • Artykuł

    Przygotowujesz projekt, w którym zostanie zamieszczony znak promocyjny m.st. Warszawy? Zapoznaj się z Księgą identyfikacji wizualnej. Znak promocyjny. Masz gotowy projekt? Wyślij go mailem do akceptacji Biura Marketingu Miasta na adres znak@um.warszawa.pl

  • Artykuł

    Znakiem promocyjnym jest uproszczony herb m.st. Warszawy z napisem „Warszawa”. Występuje w polskiej i angielskiej wersji językowej oraz w wersji poziomej i pionowej. Element graficzny znaku (symbol herbowy), nawiązuje do historycznych odwzorowań herbu stolicy. Profil twarzy syreny opiera się na rysach słynnej warszawianki Marii Skłodowskiej-Curie. Znak służy do celów promocyjnych i informacyjnych m.st. Warszawy. Nie zastępuje herbu stolicy.