Wyniki wyszukiwania w serwisie Symbole

  • Artykuł

    W połowie czerwca zakończyliśmy prace nad diagnozą marki Warszawa. Opracowanie stanowi źródło wiedzy na temat aktualnej kondycji marki Warszawa i jest punktem wyjścia do dalszych prac nad systemem zarządzania marką Warszawa. Nad dokumentem pracowaliśmy w modelu partycypacyjnym, tj. w prace zaangażowani byli nie tylko pracownicy biur, urzędów dzielnic i jednostek m.st. Warszawy, ale również mieszkańcy reprezentujący różne grupy – NGOsy, start-up’y, itp.

  • Artykuł

    Czy rebranding zawsze jest niczym bułka z masłem? Nie, rzadko. Prawie nigdy. Jeśli jesteśmy związani z marką, jeśli w jakiś sposób czujemy się jej współwłaścicielami, jeśli jej wartości są nam bliskie, lub po prostu – lubimy, korzystamy, jesteśmy z takiego czy innego powodu przywiązani do marki – będzie ona w nas budziła emocje. Podobnie z jej „wizytówką” czyli logo. Czy zawsze będą to dobre emocje? Nie. Czy to dobrze? Tak. Marka ma budzić emocje.

  • Artykuł

    W ostatnim czasie dość często spotykamy się z pytaniem – czy zmieniło się budowanie marki Warszawa z powodu pandemii? To ciekawe zagadnienie, zwłaszcza, że nie ma na nie jednoznacznej odpowiedzi.

  • Artykuł

    Często na warsztatach markowych na zadane przez nas pytanie czym jest marka pada odpowiedź – to logo. Sprostujmy zatem to podejście już na wstępie. Marka to nie logo. Marka to produkt (lub usługa), organizacja, osoba i symbol. Te cztery elementy wraz z wartościami, osobowością, narracją, oraz „ubraniem” w grafikę wraz z właściwą strategią budują silną, rozpoznawalną markę.

  • Artykuł

    Co decyduje o tym, że wybieramy w sklepie jeden konkretny dżem? Jego smak, ładna etykieta, przystępna cena, wpadające w oko logo czy może dobry skład? Może wszystkie te elementy? Czy zdarza nam się, że wybieramy ten, który znamy z dzieciństwa („bo taki się kupowało”) albo taki, który przypomina dżem robiony przez babcię? A może sięgamy po pierwszy lepszy i powyższe w ogóle nie ma znaczenia? Lub tylko tak nam się wydaje.