Wyniki wyszukiwania w serwisie Symbole

  • Artykuł

    Często na warsztatach markowych na zadane przez nas pytanie czym jest marka pada odpowiedź – to logo. Sprostujmy zatem to podejście już na wstępie. Marka to nie logo. Marka to produkt (lub usługa), organizacja, osoba i symbol. Te cztery elementy wraz z wartościami, osobowością, narracją, oraz „ubraniem” w grafikę wraz z właściwą strategią budują silną, rozpoznawalną markę.

  • Artykuł

    Jeżeli lubisz kontakt z naturą, w wolnym czasie chcesz otaczać się zielenią, Warszawa jest miastem dla Ciebie! W krótkim czasie w sercu wielkiego miasta możesz znaleźć się w zupełnie innej przestrzeni, np. w Puszczy Kampinoskiej, w Mazowieckim Parku Krajobrazowym, ogólnodostępnych historycznych ogrodach, miejskich lasach, czy ogrodzie botanicznym. Bez względu na to czy lubisz bieganie, jazdę na rowerze, spacery, czy też wolisz polować z aparatem fotograficznym, z pewnością pokochasz to miasto.

  • Artykuł

    Pracowity dzień za Tobą. Teraz masz czas dla siebie. Ile razy w Twojej głowie tkwiło pytanie: co zrobić z resztą dnia lub w weekend? Niezależnie od tego jaka forma aktywności jest Twoją ulubioną, w Warszawie znajdziesz niejeden sposób na jej realizację. Tutaj nie ma miejsca na nudę. Puść wodze fantazji i ruszaj w miasto!

  • Artykuł

    W połowie czerwca zakończyliśmy prace nad diagnozą marki Warszawa. Opracowanie stanowi źródło wiedzy na temat aktualnej kondycji marki Warszawa i jest punktem wyjścia do dalszych prac nad systemem zarządzania marką Warszawa. Nad dokumentem pracowaliśmy w modelu partycypacyjnym, tj. w prace zaangażowani byli nie tylko pracownicy biur, urzędów dzielnic i jednostek m.st. Warszawy, ale również mieszkańcy reprezentujący różne grupy – NGOsy, start-up’y, itp.

  • Artykuł

    Czy rebranding zawsze jest niczym bułka z masłem? Nie, rzadko. Prawie nigdy. Jeśli jesteśmy związani z marką, jeśli w jakiś sposób czujemy się jej współwłaścicielami, jeśli jej wartości są nam bliskie, lub po prostu – lubimy, korzystamy, jesteśmy z takiego czy innego powodu przywiązani do marki – będzie ona w nas budziła emocje. Podobnie z jej „wizytówką” czyli logo. Czy zawsze będą to dobre emocje? Nie. Czy to dobrze? Tak. Marka ma budzić emocje.