- Nasz profil na portalu Facebook link otwiera się w nowej karcie
- Nasz profil na portalu Twitter link otwiera się w nowej karcie
- Nasz profil na portalu Youtube link otwiera się w nowej karcie
- Nasz profil na portalu Instagram link otwiera się w nowej karcie
- visit-linkedin-profile link otwiera się w nowej karcie
Wyniki wyszukiwania w serwisie Marka Warszawa
- Artykuł
Otwarta, przyjazna, aktywna i różnorodna – taka właśnie jest Warszawa. To nie tylko europejska metropolia, ośrodek polityczno-gospodarczy. Stolica Polski to przede wszystkim jej mieszkańcy, którzy tworzą to miasto nadając mu niepowtarzalny charakter. Cechy marki są odzwierciedleniem założeń Strategii #Warszawa2030. Wizja miasta przedstawiona w dokumencie opiera się na trzech filarach: aktywni mieszkańcy, przyjazne miejsce i otwarta metropolia.
źródło: um.warszawa.pl/waw/markawarszawa
- Artykuł
Już po raz drugi na warszawskiej Pradze-Północ zabrzmią warszawskie hity - te zupełnie nowe, jak i interpretacje starych szlagierów. Zgłoszenia do drugiej edycji konkursu można przesyłać do 25 kwietnia 2022 r.
- Artykuł
Znaku promocyjnego m.st. Warszawy mogą używać: - biura Urzędu m.st. Warszawy - Urzędy dzielnic m.st. Warszawy - jednostki organizacyjne i osoby prawne m.st. Warszawy - podmioty realizujące zadania finansowane lub współfinansowane przez m.st. Warszawę - podmioty i organizacje współpracujące z m.st. Warszawą (różne formy współpracy)
źródło: um.warszawa.pl/waw/markawarszawa
- Artykuł
W przypadku projektów zewnętrznych należy informować o roli m.st. Warszawy w projekcie. Wersja znaku promocyjnego, który powinien być zamieszczony, zależy od formy współpracy nawiązanej z m.st. Warszawą.
źródło: um.warszawa.pl/waw/markawarszawa
- Artykuł
Krojem m.st. Warszawy jest Engram Warsaw. Jest on wykorzystywany nie tylko w znaku promocyjnym, ale również w projektowaniu materiałów informacyjnych i promocyjnych m.st. Warszawy.
źródło: um.warszawa.pl/waw/markawarszawa