Wyniki wyszukiwania w serwisie Symbole

  • Artykuł

    Już po raz drugi na warszawskiej Pradze-Północ zabrzmią warszawskie hity - te zupełnie nowe, jak i interpretacje starych szlagierów. Zgłoszenia do drugiej edycji konkursu można przesyłać do 25 kwietnia 2022 r.

  • Artykuł

    Zanim logotypy stały się nieodłącznym elementem identyfikacji wizualnej, miasta posługiwały się herbami. Nie bez przyczyny wiele miast europejskich swoje znaki promocyjne buduje w oparciu o historyczne herby i z powodzeniem wykorzystuje taką właśnie identyfikację w komunikacji z mieszkańcami.

  • Artykuł

    ​​​​​​​Znak promocyjny „Zakochaj się w Warszawie” istnieje od 2004 roku. Proces jego powstawania był dosyć nietypowy, ponieważ do stworzenia logo, poza agencją kreatywną (co jest najczęściej wybieranym rozwiązaniem w takich przypadkach), zostali zaproszeni także mieszkańcy miasta.

  • Artykuł

    Jeżeli lubisz kontakt z naturą, w wolnym czasie chcesz otaczać się zielenią, Warszawa jest miastem dla Ciebie! W krótkim czasie w sercu wielkiego miasta możesz znaleźć się w zupełnie innej przestrzeni, np. w Puszczy Kampinoskiej, w Mazowieckim Parku Krajobrazowym, ogólnodostępnych historycznych ogrodach, miejskich lasach, czy ogrodzie botanicznym. Bez względu na to czy lubisz bieganie, jazdę na rowerze, spacery, czy też wolisz polować z aparatem fotograficznym, z pewnością pokochasz to miasto.

  • Artykuł

    W połowie 2021 roku zakończyliśmy prace nad diagnozą stanu marki Warszawa. Opracowanie poświęcone było ocenie aktualnej kondycji marki miasta. Wskazało także obszary i zagadnienia wymagające uzupełnienia, czego konsekwencją są szczegółowe badania i analizy wizerunku stolicy prowadzone w 2022 r. Wiedzy na tematy związane z obszarem marki miasta dostarczają różnorodne dane i źródła. Są nimi chociażby raporty i opracowania poświęcone konkretnym zagadnieniom, jak np. raporty “Turystyka w...