Cechy marki Warszawa

ludzie nad Wisłą, rowerzyści, spacerowicze

Budujemy wizerunek Warszawy w oparciu o cztery podstawowe cechy marki. Są nimi różnorodność, aktywność, otwartość i przyjazność.

Warszawa różnorodna

To miasto, w którym tradycja i historia spotykają się nowoczesnością i innowacyjnością, wielkomiejskość z lokalnością. Różnorodność Warszawy to także źródło inspiracji i możliwości. Jest magnesem, który przyciąga do miasta talenty i liderów. Jest różnorodna tak, jak różnorodni jesteśmy my – jej mieszkańcy. Dzięki temu każdy z nas odnajduje tutaj przestrzeń do kreowania siebie na wiele sposobów.

Warszawa aktywna

Warszawa jest miastem, w którym dużo się dzieje. Swoim potencjałem wyzwala w ludziach to co najlepsze – energię do działania. To miejsce twórcze, dynamiczne, pełne energii oraz możliwości. Stolica naszego kraju nie zasypia. To miasto żyje całą dobę. Tutaj nie ma miejsca na nudę. Warszawa codziennie tworzy się na nowo. Mieszkańcy są jej siłą napędową i kapitałem. Kreatywność i energia Warszawiaków są motorem napędowym ciągłych zmian na lepsze.

Warszawa otwarta

Warszawa to przestrzeń do działania oraz realizacji siebie. Każdy kto chce tu żyć i rozwijać się jest mile widziany. Tutaj mieszkańcy współdecydują o kształcie miasta, a ono słucha i odpowiada na ich potrzeby. Warszawiacy mają realny wpływ na to, jakim miastem jest Warszawa. Niezależnie od tego skąd pochodzisz, jakie są Twoje przekonania, w tym mieście poczujesz się jak w domu.

Warszawa przyjazna

Mieszkańcy stolicy są życzliwi, przyjaźnie nastawieni do siebie nawzajem i do innych. Tutaj każdy czuje się dobrze. W tym mieście nie ma miejsca na nietolerancję i wykluczenie. Warszawa to miejsce, w którym poczujesz, że jest ono właśnie dla Ciebie. To miasto wysokiej jakości życia i dobrze zorganizowane. Warszawiankom i Warszawiakom żyje się wygodnie.