null

Jak opowiadamy o Warszawie

Drukuj otwiera się w nowej karcie

Markę Warszawa budują przede wszystkim nasze działania. Na postrzeganie Warszawy wpływa jednak również to, jak o tych działaniach mówimy i piszemy. W naszej komunikacji koncentrujemy się zawsze na odbiorcy. z tą myśla przygotowaliśmy dwie publikacje - "Marka Warszawa. Praktyczny przewodnik" oraz "Wytyczne do komunikowania marki Warszawa w obszarze turystyki".

Marka Warszawa. Praktyczny Przewodnik.

Okładka publikacji "Marka Warszawa. Praktyczny Przewodnik"

Materiał  przeznaczony jest przede wszystkim dla pracowników jednostek organizacyjnych m.st. Warszawy, którzy komunikują się z mieszkańcami i budują wizerunek miasta poprzez realizowane projekty.

Znajdują się w nim podstawowe wytyczne, jak prowadzić komunikację zadań dotyczących Warszawy oraz wskazówki, jak tworzyć komunikaty na temat działań, które wpisują się w poszczególne cele Strategii #Warszawa2030. Składa się z dokumentu głównego oraz 13 opracowań dla celów operacyjnych Strategii.

Wytyczne do komunikowania marki Warszawa w obszarze turystyki
Okładka publikacji "Wytyczne do komunikowania marki Warszawa w obszarze turystyki"

Wytyczne przydadzą się przede wszystkim osobom i podmiotom zajmującym się tworzeniem komunikatów i opracowywaniem materiałów promocyjnych, skierowanych do turystów krajowych i zagranicznych.

To dokument mówiący o tym, jak komunikować markę Warszawa potencjalnym turystom – zarówno  treścią, jak i  grafiką. Znajdują się w nim m.in. wskazówki dotyczące tego, jakie cechy Warszawy należy podkreślać, jak budować narrację o Warszawie, jaki styl wypowiedzi stosować oraz jak konstruować komunikaty skierowane do turystów.

 

 

 

Załączniki: