null

Analizy i opracowania

Drukuj otwiera się w nowej karcie

W połowie 2021 roku zakończyliśmy prace nad diagnozą stanu marki Warszawa. Opracowanie poświęcone było ocenie aktualnej kondycji marki miasta. Wskazało także obszary i zagadnienia wymagające uzupełnienia, czego konsekwencją są szczegółowe badania i analizy wizerunku stolicy prowadzone w 2022 r.

Wiedzy na tematy związane z obszarem marki miasta dostarczają różnorodne dane i źródła. Są nimi chociażby raporty i opracowania poświęcone konkretnym zagadnieniom, jak np. raporty “Turystyka w Warszawie”, “Barometr gospodarczy” oraz “Barometr Warszawski”. W dzisiejszym świecie wizerunek miasta kształtowany jest w dużej mierze w przestrzeni wirtualnej i za pośrednictwem mediów. Nie tylko portali informacyjnych, ale również programów rozrywkowych, teledysków czy seriali. Dlatego prowadzimy także analizy komunikatów, treści i obrazów pojawiających się w mediach tradycyjnych i społecznościowych.