• Przejdź do głównej treści
  • Przejdź do menu
  • Przejdź do wyszukiwarki
  • Przejdź do stopki
Przejdź do strony głównej
    • Nasz profil na portalu Facebook otwiera się w nowej karcie
    • Nasz profil na portalu Twitter otwiera się w nowej karcie
    • Nasz profil na portalu Youtube otwiera się w nowej karcie
    • Nasz profil na portalu Instagram otwiera się w nowej karcie
    • UM Przejdź do strony głównej Urzędu Miasta otwiera się w nowej karcie
    • Strona z informacjami o dostępności Link do strony z informacjami o dostępności otwiera się w nowej karcie
    • Kto jest konsumentem
    • Zadania rzecznika konsumentów
    • Wzór wniosku do rzecznika
    • Aktualności
    • Przykładowe sprawy
    • Dane kontaktowe
    1. Miasto Warszawa
    2. Konsument
    3. Wzory pism

    Wzory pism

    • Reklamacja wadliwego towaru z tytułu rękojmi
    • Reklamacja wadliwego towaru z tytułu gwarancji
    • Odstąpienie od umowy zawartej poza lokalem lub na odległość
    • Reklamacja dzieła
    • Wezwanie do wykonania lub należytego wykonania umowy
    • Wezwanie do zmiany sposobu wykonywania umowy
    • Reklamacja usługi telekomunikacyjnej
    • Reklamacja usług energetycznych
    • Reklamacja dostarczanie wody i odprowadzanie ścieków
    • Reklamacja usług finansowych
    • Odstąpienie od umowy o kredyt konsumencki
    • Odstąpienie od umowy pośrednictwa w obrocie nieruchomościami
    • Reklamacja usługi turystycznej
    • Reklamacja usługi hotelarskiej
    • Reklamacja zagubionego bagażu
    • Reklamacja usługi przewozu osób komunikacją komunalną
    • Reklamacja przesyłki towarowej
    • Reklamacja wezwanie do należytego wykonania umowy o usługi sportowo-rekreacyjne
    • Wypowiedzenie umowy o korzystanie z usług sportowo-rekreacyjnych
    • Reklamacja wezwanie do zapłaty odszkodowania wydarzenia kulturalno-rekreacjne
    • Wezwanie do zapłaty
    • Wezwanie do zapłaty odszkodowania
    • Zastrzeżenie zwrotu
    • Oświadczenie o uchyleniu się od skutków umowy zawartej pod wpływem błędu
    • Upoważnienie Banku do udzielenia informacji rzecznikowi konsumentów
    • Upoważnienie SKOK-u do udzielenia informacji rzecznikowi konsumentów
    Miejski Rzecznik Konsumentów w Warszawie
    ul. Canaletta 2
    00-099 Warszawa
    • Warszawa 19115
    • BIP
    • Praca
    • Otwarte dane
    • IoT (Internet rzeczy)
    • Polityka prywatności
    • RODO
    • Kontakt
    • Zamówienia publiczne

    Urząd m.st. Warszawy

    Logo Zakochaj się w Warszawie

    Polityka prywatności

    Ochrona prywatności użytkowników naszego serwisu ma dla nas bardzo duże znaczenie. Ograniczamy wykorzystanie i zbieranie informacji o użytkownikach serwisu do niezbędnego minimum wymaganego do świadczenia usług na najwyższym poziomie. Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji o ochronie danych osobowych, ochronie praw autorskich i plikach cookies można znaleźć w Polityce prywatności.

    Polityka prywatności