Wyniki wyszukiwania w serwisie Konsument
- Artykuł
Masz obowiązek zwrócić rzecz niezwłocznie, nie później, niż 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy, chyba, że przedsiębiorca zaproponuje, że sam rzecz odbierze. Jeżeli przedsiębiorca nie zaproponował, że sam odbierze od ciebie rzecz, może wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od ciebie płatności, do chwili otrzymania od ciebie rzeczy z powrotem lub do dostarczenia mu przez ciebie dowodu odesłania rzeczy (w zależności od tego, co nastąpi wcześniej). Do zachowania tego terminu wystarczy...
źródło: um.warszawa.pl/waw/konsument
- Artykuł
Przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania twojego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwrócić ci wszystkie dokonane przez ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (UWAGA: wyjątek).
źródło: um.warszawa.pl/waw/konsument
- Artykuł
W przypadku odstąpienia od umowy, umowę uważa się za niezawartą. Jeżeli złożyłeś oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim przedsiębiorca przyjął twoją ofertę (np. poprzez wysłanie listu elektronicznego, na który nie otrzymałeś jeszcze odpowiedzi), Twoja oferta przestaje wiązać (czyli do zawarcia umowy z ogóle nie dojdzie). Podstawa prawna: art. 31 ustawy o prawach konsumenta.
źródło: um.warszawa.pl/waw/konsument
- Artykuł
Jeżeli chcesz odstąpić od umowy, musisz poinformować o tym przedsiębiorcę, składając odpowiednie oświadczenie.
źródło: um.warszawa.pl/waw/konsument
- Artykuł
Jeżeli zawarłeś umowę poza lokalem przedsiębiorcy, możesz od niej odstąpić bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów. Wyjątkiem są następujące koszty:.
źródło: um.warszawa.pl/waw/konsument