Wyniki wyszukiwania w serwisie Konsument
- Artykuł
Duży wybór, niższa cena, oszczędność czasu – to główne zalety zakupów w sieci. Rządzą się one jednak swoimi prawami. Jakimi? Przed internetową gorączką zakupu biletów na imprezy sportowe, czy kulturalne UOKiK oraz Międzynarodowa Sieć Ochrony Konsumentów (ICPEN) przypominają o tym, jakie mamy prawa.
źródło: um.warszawa.pl/waw/konsument
- Artykuł
Patronat Honorowy objęli: Ministerstwo Gospodarki, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Prezydent m.st. Warszawy oraz Pani Róża Thun, Poseł do Parlamentu Europejskiego. Organizatorem Targów jest Stowarzyszenie Konsumentów Polskich.
źródło: um.warszawa.pl/waw/konsument
- Artykuł
800 007 707 – to numer infolinii konsumenckiej, która umożliwia uzyskanie bezpłatnej porady prawnej. Uruchomiona z inicjatywy Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów jest jednym ze sposobów na zdobycie wiedzy przydatnej konsumentom w wypadku problemu z nieuczciwym przedsiębiorcą.
źródło: um.warszawa.pl/waw/konsument
- Artykuł
Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej apeluje w sprawie usług świadczonych za pośrednictwem usług SMS Premium.
źródło: um.warszawa.pl/waw/konsument
- Artykuł
Miejski Rzecznik Konsumentów w Warszawie ostrzega, że na jednym z popularniejszych portali aukcyjnych coraz częściej pojawiają się aukcje, których treść sugeruje zakup aparatu telefonicznego. W rzeczywistości kupujący otrzymuje tylko zdjęcie reklamowanego towaru - w cenie … telefonu!
źródło: um.warszawa.pl/waw/konsument