Wyniki wyszukiwania w serwisie Konsument
- Artykuł
Postępowanie przedsiębiorcy, które jest sprzeczne z dobrymi obyczajami i wprowadza konsumenta w błąd co do warunków umowy, uważa się za nieuczciwą praktykę rynkową.
źródło: um.warszawa.pl/waw/konsument
- Artykuł
Zdarza się, że po dokonaniu zakupu albo zawarciu umowy stwierdzasz, że popełniłeś błąd bo cena jest stanowczo za wysoka, produkt albo usługa wcale nie jest ci potrzebna, albo nie posiada cech, o których zapewniał sprzedawca. Dlaczego więc jako konsumenci podejmujemy złe decyzje?
źródło: um.warszawa.pl/waw/konsument
- Artykuł
Przedsiębiorca jest profesjonalistą. Powinien doskonale wiedzieć, jakie cechy, właściwości ma towar, którym handluje lub usługa, którą oferuje. Jego obowiązkiem jest udzielenie ci jasnych, zrozumiałych i niewprowadzających w błąd informacji w języku polskim. Musi to zrobić jeszcze przed zawarciem umowy.
źródło: um.warszawa.pl/waw/konsument
- Artykuł
Miejski Rzecznik Konsumentów w Warszawie po raz kolejny podjęła się roli reprezentanta grupy konsumentów w sądowym postępowaniu grupowym. W Warszawie zawiązała się grupa blisko 200 konsumentów, zdecydowanych wystąpić na drogę sądową przeciw Bankowi Zachodniemu WBK SA.
źródło: um.warszawa.pl/waw/konsument
- Artykuł
Grudzień to miesiąc intensywnych zakupów związanych ze zbliżającymi się świętami. Bardzo łatwo o nietrafiony prezent czy decyzję pod wpływem kuszących „promocji”. Z pomocą mogą przyjść organizacje konsumenckie, które będą udzielać bezpłatnych porad w okresie świątecznym.
źródło: um.warszawa.pl/waw/konsument