Wyniki wyszukiwania w serwisie Konsument
- Artykuł
W dniu 9 czerwca 2017 r. w Sądzie Okręgowym we Wrocławiu został złożony pozew Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Warszawie jako reprezentanta grupy konsumentów w sprawie przeciwko Bankowi Zachodniemu WBK S.A.
źródło: um.warszawa.pl/waw/konsument
- Artykuł
Sąd Okręgowy w Łodzi, przed którym toczy się postępowanie grupowe z powództwa Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Warszawie przeciwko mBank Spółce Akcyjnej z siedzibą w Warszawie, sygn. akt I C 519/16 opublikował ogłoszenie o możliwości przystąpienia do grupy w postępowaniu o ustalenie nieważności umów o kredyt waloryzowany kursem CHF
źródło: um.warszawa.pl/waw/konsument
- Artykuł
W ramach kampanii "Masz Prawo" m.st. Warszawy - Miejskiego Rzecznika Konsumentów zapraszamy na bezpłatne porady prawne 25 marca w godzinach 11:00 - 18:00 do CH Atrium Promenada. Porad udzielą pracownicy Wydziału Miejskiego Rzecznika Konsumentów.
źródło: um.warszawa.pl/waw/konsument
- Artykuł
Odznaczenie jest kolejnym sukcesem i docenieniem pracy warszawskiego rzecznika.
źródło: um.warszawa.pl/waw/konsument
- Artykuł
Miejski Rzecznik Konsumentów w Warszawie publikuje pismo syndyka Spółdzielczego Banku Rzemiosła i Rolnictwa w upadłości likwidacyjnej.
źródło: um.warszawa.pl/waw/konsument
- Artykuł
W ramach kampanii "Masz Prawo" m.st. Warszawy - Miejskiego Rzecznika Konsumentów zapraszamy na bezpłatne porady prawne 18 marca w godzinach 11:00 - 18:00 do CH Atrium Reduta. Porad udzielą pracownicy Wydziału Miejskiego Rzecznika Konsumentów.
źródło: um.warszawa.pl/waw/konsument
- Artykuł
Polski Prąd i Gaz - wcześniej działająca pod nazwą Polska Energetyka PRO należąca do grupy kapitałowej Financial Assets Management Group, w której skład wchodzą również Tele-Polska oraz Telekomunikacja dla Domu została ukarana przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów karą w wys. 10 253 328 zł.
źródło: um.warszawa.pl/waw/konsument
- Artykuł
Rozpoczęła się druga odsłona kampanii „Masz prawo”, której celem jest wzrost świadomości mieszkańców stolicy w zakresie praw konsumentów i wiedzy o mechanizmach rynkowych.
źródło: um.warszawa.pl/waw/konsument
- Artykuł
Postępowanie przedsiębiorcy, które jest sprzeczne z dobrymi obyczajami i wprowadza konsumenta w błąd co do warunków umowy, uważa się za nieuczciwą praktykę rynkową.
źródło: um.warszawa.pl/waw/konsument
- Artykuł
Zdarza się, że po dokonaniu zakupu albo zawarciu umowy stwierdzasz, że popełniłeś błąd bo cena jest stanowczo za wysoka, produkt albo usługa wcale nie jest ci potrzebna, albo nie posiada cech, o których zapewniał sprzedawca. Dlaczego więc jako konsumenci podejmujemy złe decyzje?
źródło: um.warszawa.pl/waw/konsument