Wyniki wyszukiwania w serwisie Konsument
- Artykuł
wyrok Sądu Apelacyjnego w Katowicach z 5 lutego 2009 I ACa 772_08
źródło: um.warszawa.pl/waw/konsument
- Artykuł
wyrok Sądu Apelacyjnego w Katowicach z 5 lutego 2009 I ACa 772_08
źródło: um.warszawa.pl/waw/konsument
- Artykuł
uchwała SN z 19 listopada 2010 III CZP 79_10
źródło: um.warszawa.pl/waw/konsument
- Artykuł
uchwała SN z 8 marca 2006 III CZP105_05
źródło: um.warszawa.pl/waw/konsument
- Artykuł
uchwała SN z 8 marca 2006 III CZP105_05
źródło: um.warszawa.pl/waw/konsument
- Artykuł
Udając się do hotelu zabierasz ze sobą również bagaże. Obiekt, z którego korzystasz zapewnia nie tylko nocleg, ale i przechowanie twoich przedmiotów, ponosząc za nie odpowiedzialność. Obiekty noclegowe ponoszą odpowiedzialność za rzeczy wniesione przez ich gości, które znajdują się na terenie obiektu, a także za rzeczy, które wprawdzie znajdują się już poza terenem obiektu, ale w miejscu wskazanym przez pracownika hotelu lub pod jego opieką. Odpowiedzialność ta nie dotyczy samochodów i...
źródło: um.warszawa.pl/waw/konsument
- Artykuł
Ponieważ często rezerwacje pokoi robimy ze znacznym wyprzedzeniem, ważne jest to, by ustalić zasady ewentualnej rezygnacji na wypadek, gdybyś nie mógł skorzystać z rezerwacji. Przepisy nie regulują szczegółowo tych zasad, dlatego w dużym stopniu zależą one od polityki danego obiektu. W praktyce wiele obiektów umożliwia bezpłatną rezygnację w określonym terminie, inne natomiast pobierają za rezygnację opłatę.
źródło: um.warszawa.pl/waw/konsument
- Artykuł
Przepisy prawa nie regulują w sposób szczególny umów hotelarskich. Zawierając umowę o wynajem pokoju w hotelu, zawierasz w rzeczywistości kilka różnych umów, takich jak:.
źródło: um.warszawa.pl/waw/konsument
- Artykuł
Usługi hotelarskie definiuje się jako krótkotrwałe, ogólnie dostępne wynajmowanie domów, mieszkań, pokoi, miejsc noclegowych, a także miejsc na ustawienie namiotów lub przyczep samochodowych oraz świadczenie, w obrębie obiektu, usług z tym związanych. Mogą być one świadczone w różnych rodzajach obiektów hotelarskich, takich jak:.
źródło: um.warszawa.pl/waw/konsument
- Artykuł
W przypadku uszkodzenia, zagubienia lub zniszczenia bagażu, albo opóźnienia w dostarczeniu bagażu jako pasażer jesteś zobowiązany do złożenia pisemnej reklamacji w możliwie najkrótszym czasie. Jeśli reklamację kierujesz do zagranicznego przewoźnika, warto przygotować pismo w języku dla niego zrozumiałym (w Internecie dostępny jest formularz skargi konsumenckiej 'consumer complaint form' w języku angielskim).
źródło: um.warszawa.pl/waw/konsument