<p>Od 18 maja 2020 r. Miejski Rzecznik Konsumentów wznawia bezpośrednią obsługę interesantów oraz umożliwia składanie pism bezpośrednio w swojej siedzibie przy ul. Canaletta 2.</p>
Od 18 maja 2020 r. Miejski Rzecznik Konsumentów wznawia bezpośrednią obsługę interesantów oraz umożliwia składanie pism bezpośrednio w swojej siedzibie przy ul. Canaletta 2.
Z uwagi na panujące nadal zagrożenie epidemiczne porady w sprawach konsumenckich udzielane będą po wcześniejszym ustaleniu terminu.
W celu umówienia spotkania prosimy o kontakt pod numerem (22) 44 33 444 lub pod adresem konsument@um.warszawa.pl.
Zgłaszając się po należy poradę przynieść ze sobą wszystkie dokumenty istotne dla sprawy (np. paragon, fakturę, zamówienie, umowę, regulamin, złożone reklamacje, prowadzoną z przedsiębiorcą korespondencję, itp.).
Prosimy o zachowanie zasad bezpieczeństwa.
Wymagane jest używanie maseczek oraz korzystanie z płynu dezynfekującego (dystrybutor z płynem znajduje się przy wejściu do budynku).
UWAGA: Bezpośrednia obsługa klientów w poniedziałki będzie realizowana w godzinach 8.00-16.00.
Więcej informacji o ograniczeniu obsługi klientów Urzędu m.st. Warszawy w związku z zagrożeniem koronawirusem SARS-CoV-2 od 9 czerwca 2020 r. znajdziesz tutaj.
W trosce o Państwa bezpieczeństwo zachęcamu do korzystanie z pomocy Miejskiego Rzecznika Konsumentów bez konieczności wizyty w urzędzie.
Jeśli potrzebujesz informacji:
• zadzwoń pod numer (22) 44 33 444 czynny od poniedziałku do piątku: od godz. 8.00 do godz. 16.00.
• sprawdź nasz serwis internetowy. Informacje o prawach przysługujących konsumentowi znajdziesz na naszej stronie.
Porad prawnych udziela także Konsumenckie Centrum E-porad. Aby uzyskać poradę wyślij zapytanie na adres porady@dlakonsumentow.pl.
Jeżeli potrzebujesz pomocy:
• złóż wniosek. Możesz to zrobić elektronicznie:
- korzystając z Platformy EPUAP lub
- przesyłając wniosek na adres konsument@um.warszawa.pl (warunkiem skutecznego złożenia wniosku jest przesłanie skanu wniosku opatrzonego własnoręcznym podpisem).