
Biuro Funduszy Europejskich i Rozwoju Gospodarczego Urzędu m.st. Warszawy, Punkt Informacji Europejskiej Europe Direct – Warszawa oraz Europejskie Centrum Konsumenckie zapraszają na Europejski Wykład Otwarty.
Wyklad odbędzie się w czwartek 24 kwietnia br. o godz. 12:00 w Sali konferencyjnej Centrum Przedsiębiorczości Smolna. Spotkanie poprowadzi Pani Elżbieta Seredyńska, prawnik Europejskiego Centrum Konsumenckiego.
4 kwietnia 2014 r.
godz. 12:00 – 15:00
Centrum Przedsiębiorczości Smolna
ul. Smolna 4 (wjazd od ul. Kruczkowskiego na wysokości ul. Czerwonego Krzyża)
Europejskie Centrum Konsumenckie w Polsce należy do ECC-Net, sieci centrów, które informują konsumentów o ich prawach w Unii Europejskiej, bezpłatnie udzielają porad i pomocy w polubownym rozwiązywaniu sporów ponadgranicznych. Konsumenci mogą zgłaszać do ECK swoje skargi na przedsiębiorców związane z zakupami
w innych krajach UE, Norwegii i Islandii oraz podróżami po Europie.
Zagadnienia poruszane podczas wykładu:
1. Jak przygotować się do wyjazdu (potrzebne dokumenty, ograniczenia na lotnisku, zasady przekraczania granic)?
2. Jakie masz prawa w sytuacji opóźnienia lotu i jak radzić sobie, gdy pojawią się problemy z zakwaterowaniem?
3. Do kogo napisać reklamację, jeśli autokar lub pociąg były spóźnione?
4. Co robić, a czego unikać, gdy dotrzesz na miejsce?
5. Jak dochodzić swoich praw po powrocie - gdy linie lotnicze zagubiły bagaż, hotel był niezgodny z zapewnieniami a zakupione pamiątki okazały się markowymi bublami?
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc udział w spotkaniu wymaga wcześniejszej rejestracji pod adresem: wyklady_europejskie@um.warszawa.pl
Załączniki: