Miasto stołeczne Warszawa poszukuje partnera/partnerów (w szczególności organizacji pozarządowych) do przygotowania i wspólnej realizacji projektów współfinansowanych z funduszy UE lub z innych funduszy zewnętrznych. Konkurs partnerski jest ogłaszany i prowadzony przez Biuro Funduszy Europejskich i Polityki Rozwoju Urzędu m.st. Warszawy.
Jak się zgłosić?
Czytelne, wypełnione i podpisane zgłoszenia z propozycją współpracy wraz z wymaganymi załącznikami prosimy składać w okresie trwania naborów wniosków (więcej informacji w zakładce: Aktualne konkursy) na jeden z następujących sposobów:
- w Kancelarii Ogólnej Urzędu m.st. Warszawy na adres wskazany w ogłoszeniu dotyczącym danego konkursu;
- za pośrednictwem poczty lub poczty kurierskiej na adres wskazany w ogłoszeniu dotyczącym danego konkursu;
- drogą elektroniczną poprzez platformę ePUAP;
- drogą elektroniczną poprzez przekazanie dokumentów podpisanych kwalifikowalnym podpisem elektronicznym na adres wskazany w ogłoszeniu dotyczącym danego konkursu.
Ocena złożonych ofert współpracy trwa na bieżąco.
Poniżej znajdą Państwo zakładki, gdzie są zawarte informacje o aktualnie trwających konkursach oraz konkursach archiwalnych.
Podstawa prawna: art. 33 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020.
Zachęcamy do współpracy!