Terminy przeprowadzenia etapów budżetu obywatelskiego na rok 2024 są następujące:
Zgłaszanie projektów – od 1 grudnia 2022 r. do 25 stycznia 2023 r.
Ocena projektów – od 26 stycznia do 4 maja 2023 r., w tym:
- zamieszczenie w ESOG informacji o wyniku oceny projektów – 4 maja 2023 r.
Odwołania od niedopuszczenia projektów do głosowania – od 4 do 31 maja 2023 r., w tym:
- składanie odwołań – od 4 do 11 maja 2023 r. - rozpatrywanie odwołań – od 4 do 31 maja 2023 r. - zamieszczenie w ESOG informacji o wyniku rozpatrzenia odwołania i przekazanie jej projektodawcy – 31 maja 2023 r.
Głosowanie mieszkańców na projekty oraz ustalenie wyników głosowania – od 15 czerwca do 12 lipca 2023 r., w tym:
- głosowanie mieszkańców m.st. Warszawy na projekty – od 15 do 30 czerwca 2023 r. - ustalenie wyników głosowania – od 1 do 12 lipca 2023 r.
Podanie do publicznej wiadomości wyników głosowania – 13 lipca 2023 r.
Terminy pozostałych czynności w ramach budżetu obywatelskiego na rok 2024 są następujące:
Publikowanie w ESOG informacji o potencjalnych skutkach realizacji projektu dla przestrzeni publicznej oraz społeczności lokalnej – do 31 maja 2023 r.
Wycofanie projektu przez projektodawcę – do 1 czerwca 2023 r.
Zgłoszenie przez mieszkańca mającego trudności z poruszaniem potrzeby głosowania poprzez przekazanie karty do głosowania przedstawicielowi Urzędu m.st. Warszawy – od 1 do 20 czerwca 2023 r.
Ochrona prywatności użytkowników naszego serwisu ma dla nas bardzo duże znaczenie. Ograniczamy wykorzystanie i zbieranie informacji o użytkownikach serwisu do niezbędnego minimum wymaganego do świadczenia usług na najwyższym poziomie. Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji o ochronie danych osobowych, ochronie praw autorskich i plikach cookies można znaleźć w Polityce prywatności.