Głosowanie na projekty od 15 do 30 czerwca 2021 roku

Sposób głosowania

Możesz wybrać, w jaki sposób zagłosujesz na projekty. Możesz wybrać jedną z dwóch możliwości:

  • internetowo,

  • papierowo.

My rekomendujemy głosowanie przez internet, ponieważ jest znacznie wygodniejsze i w łatwy sposób można zapoznać się ze wszystkimi propozycjami poddanymi pod głosowanie.

Głosowanie przez internet krok po kroku

  1. Wejdź na stronę bo.um.warszawa.pl
  2. Kliknij przycisk ROZPOCZNIJ GŁOSOWANIE, a następnie wpisz swój adres email. Na podany adres wyślemy wiadomość z linkiem. Powinna dotrzeć do Ciebie w ciągu kilku minut.
  3. Wejdź na swoją skrzynkę pocztową i kliknij w link, żeby rozpocząć głosowanie. Jeżeli wiadomość nie trafi do wiadomości odebranych, sprawdź inne foldery np. wiadomości-śmieci, powiadomienia, społeczności itp. Jeśli w żadnym z tych folderów nie ma od nas wiadomości, skontaktuj się z nami – możliwe, że Twoja skrzynka blokuje automatyczne wiadomości. Wyślij nam wiadomość (z adresu, z którego chcesz zagłosować) na adres bo@um.warszawa.pl, a my w odpowiedzi prześlemy Ci indywidualny link do głosowania.
  4. Wybierz projekty, na które chcesz zagłosować (dzielnicowe i ogólnomiejskie).
  5. Możesz wybrać maksymalnie 15 projektów w jednej wybranej dzielnicy oraz do 10 projektów na poziomie ogólnomiejskim.
  6. Uzupełnij swoje dane. Potrzebujemy ich wyłącznie do sprawdzenia, czy głos został oddany prawidłowo. Po ogłoszeniu wyników głosowania usuniemy je. Nie będziemy wysyłać Ci niechcianych wiadomości i nikomu nie udostępnimy Twoich danych.
  7. Upewnij się jeszcze, czy na pewno wybrałaś(-eś) wszystkie projekty, na które chciałaś(-eś) zagłosować i sprawdź, czy wpisałaś(-eś) prawidłowe dane.
  8. Zagłosuj i poczuj satysfakcję z tego, że zmieniasz Warszawę!

 
Głosowanie krok po kroku przy użyciu formularza papierowego

  1. Wydrukuj kartę - karty do pobrania znajdziesz na naszej stronie (bliżej terminu głosowania). Jeśli nie masz możliwości wydrukowania karty samodzielnie, możesz otrzymać ją w urzędzie dzielnicy.
  2. Przyjdź do urzędu dzielnicy (nie ma możliwości przyniesienia karty w imieniu innej osoby). Zabierz za sobą swój dokument tożsamości - będzie potrzebny do głosowania. Na miejscu będzie również pracownik urzędu, który może Ci pomóc w zagłosowaniu. 
  3. Możesz wybrać maksymalnie 15 projektów w jednej wybranej dzielnicy oraz do 10 projektów na poziomie ogólnomiejskim.
  4. Uzupełnij swoje dane. Potrzebujemy ich wyłącznie do sprawdzenia, czy głos został oddany prawidłowo. Po ogłoszeniu wyników głosowania usuniemy je. Nie będziemy wysyłać Ci niechcianych wiadomości i nikomu nie udostępnimy Twoich danych.
  5. Upewnij się jeszcze, czy na pewno wybrałaś(-eś) wszystkie projekty, na które chciałaś(-eś) zagłosować i sprawdź, czy wpisałaś(-eś) prawidłowe dane.
  6. Oddaj wypełnioną kartę w punkcie głosowania. Poczuj satsfakcję z tego, że zmieniasz Warszawę! 

O czym warto pamiętać?

Możesz zagłosować tylko raz - internetowo albo papierowo. Jeśli zagłosujesz dwa razy, obydwa Twoje głosy będą nieważne.

Nie trzeba być zameldowanym w Warszawie - głosować może każdy mieszkaniec i mieszkanka Warszawy.

Nie trzeba być pełnoletnim - głosować możesz w każdym wieku. Jeśli masz mniej niż 13 lat, musisz poprosić o zgodę rodzica lub opiekuna.

Co dalej?

Po zakończeniu głosowania przystępujemy do liczenia głosów. Oddane głosy policzymy tak szybko, jak to możliwe. Musimy jeszcze sprawdzić, czy zostały oddane prawidłowo. Potrzebujemy na to około dwóch tygodni od momentu zakończenia głosowania. Więcej informacji o tym, w jaki sposób sprawdzamy poprawność oddanych głosów można znaleźć tutaj

Wyniki głosowania ogłosimy 15 lipca 2021 r.