null

Wkrótce startuje 8. edycja

Drukuj otwiera się w nowej karcie

Już od 1 grudnia 2020 r. znowu będziecie mogli zgłaszać swoje propozycje do VIII budżetu obywatelskiego w Warszawie. Zobaczcie, jak będzie przebiegała nadchodząca edycja.

Już od 1 grudnia 2020 r. znowu będziecie mogli zgłaszać swoje propozycje do VIII budżetu obywatelskiego w Warszawie. Zobaczcie, jak będzie przebiegała nadchodząca edycja.

 

Harmonogram budżetu obywatelskiego na 2022 r.:

  • Zgłaszanie projektów: od 1 grudnia 2020 r. do 25 stycznia 2021 r.
  • Ocena zgłoszonych projektów: od 26 stycznia do 4 maja 2021 r.
  • Składanie odwołań od oceny negatywnej: od 4 do 11 maja 2021 r.
  • Rozpatrywanie odwołań: od 4 do 31 maja 2021 r.
  • Głosowanie na projekty: od 15 do 30 czerwca 2021 r.
  • Ogłoszenie wyników: 15 lipca 2021 r.

 

Podział kwoty przeznaczonej na budżet obywatelski na 2022 r.:

Kwota na budżet obywatelski na rok 2022 wynosi 93 575 094 zł.

Pula ogólnomiejska wynosi 28 072 528 zł.

Pule dzielnicowe wynoszą: 

  • dla dzielnicy Bemowo – 4 491 605 zł
  • dla dzielnicy Białołęka – 4 398 029 zł
  • dla dzielnicy Bielany – 4 865 905 zł
  • dla dzielnicy Mokotów – 8 047 458 zł
  • dla dzielnicy Ochota – 3 087 978 zł
  • dla dzielnicy Praga-Południe – 6 643 832 zł
  • dla dzielnicy Praga-Północ – 2 432 952 zł
  • dla dzielnicy Rembertów – 935 751 zł
  • dla dzielnicy Śródmieście – 4 304 454 zł
  • dla dzielnicy Targówek – 4 585 180 zł
  • dla dzielnicy Ursus – 2 245 802 zł
  • dla dzielnicy Ursynów – 5 614 506 zł
  • dla dzielnicy Wawer – 2 807 253 zł
  • dla dzielnicy Wesoła – 935 751 zł
  • dla dzielnicy Wilanów – 1 403 626 zł
  • dla dzielnicy Włochy – 1 590 777 zł
  • dla dzielnicy Wola – 5 240 205 zł
  • dla dzielnicy Żoliborz – 1 871 502 zł

Dokumentem określającym zasady przeprowadzenia 8. edycji jest Uchwała Rady m.st. Warszawy z 11 kwietnia 2019 r. 

Załączniki: