Zapraszamy na spotkanie dla nowych projektodawców, w trakcie którego dowiesz się, o czym warto pamiętać zgłaszając swój pierwszy projekt.
Spotkanie online odbędzie się 14 grudnia (wtorek), w godz. 18:00-19:30,
z możliwością przedłużenia spotkania do godz. 20:00
W trakcie spotkania:
- poznasz najważniejsze zasady budżetu obywatelskiego,
- dowiesz się, o czym musisz pamiętać zgłaszając projekt,
- otrzymasz informacje o tym, gdzie możesz szukać wsparcia,
- spotkasz się z autorami projektów z poprzednich edycji, którzy podzielą swoim doświadczeniem w zakresie zgłaszania projektów dzielnicowych i ogólnomiejskich.
Liczba osób, które mogą uczestniczyć w spotkaniu jest ograniczona. Jeśli chcesz wziąć w nim udział, wyślij swoje zgłoszenie na adres: bo@um.warszawa.pl. Link do spotkania oraz instrukcję prześlemy w mailu.
Jeśli masz pytanie, skontaktuj się z nami. Na pytania dotyczące tego spotkania odpowiada Barbara Różalska: brozalska@um.warszawa.pl lub tel. (22) 443 01 95.