null

Nowa Rada ds. budżetu partycypacyjnego

Drukuj otwiera się w nowej karcie

Rada ds. budżetu partycypacyjnego przy Prezydencie m.st. Warszawy została powołana na druga kadencję 20 kwietnia br. Jej kadencja będzie trwała 3 lata.

Głównym celem funkcjonowania Rady jest wspieranie procesu realizacji budżetu partycypacyjnego w Warszawie.

Do zadań Rady należy w szczególności: 

  • konsultowanie i opiniowanie realizacji budżetu partycypacyjnego
  • opiniowanie wyników ewaluacji i monitoringu budżetu partycypacyjnego
  • działania zmierzające do rozwoju budżetu partycypacyjnego w Warszawie;
  • wspieranie procesu wdrażania w szczególności poprzez działania konsultacyjno-doradcze oraz reprezentacyjne.

 

Nowo powołana Rada składa się z:

8 przedstawicieli strony społecznej

  • Krzysztof Herman,
  • Agnieszka Grodzka-Karpowicz,
  • Dariusz Kraszewski,
  • Ewa Stokłuska,
  • Marta Szaranowicz-Kusz,
  • Elżbieta Szymańska,
  • Areta Wasilewska-Gregorowicz,
  • Aleksandra Winiarska;

6 przedstawicieli Urzędu m.st. Warszawy

  • Marcin Wojdat – Sekretarz m.st. Warszawy,
  • Krzysztof Mikołajewski – Dyrektor Centrum Komunikacji Społecznej,
  • Andrzej Rydzewski – Zastępca Dyrektora Biura Funduszy Europejskich i Polityki Rozwoju,
  • Robert Kempa – Burmistrz Dzielnicy Ursynów,
  • Anna Petroff-Skiba – Naczelnik Wydziału Konsultacji Społecznych i Współdecydowania z Mieszkańcami Centrum Komunikacji Społecznej,
  • Justyna Piwko – Kierownik Zespołu Budżetu Partycypacyjnego Centrum Komunikacji Społecznej;

oraz 3 przedstawicieli Rady m.st. Warszawy

  • Anna Maria Rożek,
  • Maciej Wyszyński,
  • Małgorzata Żuber-Zielicz.

 

ZARZĄDZENIE PREZYDENTA w sprawie powołania Rady ds. budżetu partycypacyjnego