null

Warszawa 3 x NAJ

Drukuj otwiera się w nowej karcie
Panorama Warszawy - na pierwszym planie Wisła, za nią ogrody Zamku Królewskiego i sam zamek, a w tle nowoczesne centrum Warszawy

Najbardziej angażujące treści, najszybciej rozwijająca się społeczność, największa liczba obserwujących! W tych kategoriach konto Warszawy „Grow with Warsaw” na LinkedIn pokonało inne polskie miasta obecne na platformie, w tym Wrocław, Łódź i Poznań.

Kto śledzi Warszawę

Zestawienie przygotowała badawcza firma Sontender, organizator Samorządowego Kongresu Mediów Społecznościowych, który zakończył się wczoraj we Wrocławiu.

Liczba obserwujących polskie profile (wybrane miasta z Polski): Warszawa – 14,5 tys., Łódź – 12 tys., Invest in Wrocław – 5 tys., Katowice City – Live, Work & Invest – 3,9 tys., Gospodarczy Lublin – 3,7 tys., Invest in Poznań – 3,2 tys., Invest in Lublin – 2,8 tys., InvestGDA – 2,2 tys.

LinkedIn to obecnie najlepsze miejsce do kontaktu z siecią profesjonalistów. To idealne miejsce do prezentowania swojej historii zawodowej, ale również działań i możliwości firmy czy organizacji - mówi dyrektorka koordynatorka ds. przedsiębiorczości i dialogu społecznego w warszawskim ratuszu Karolina Zdrodowska i dodaje: - Cieszymy się, że grono odbiorców stale rośnie, bo to m.in. dzięki nim Warszawa tak prężnie się rozwija i przyciąga kolejne inwestycje i talenty, które czynią naszą lokalną gospodarkę innowacyjną i zrównoważoną.

Wykres pokazujący, że stołeczny profil Grow With Warsaw wyprzedza inne na LinkedIn
Wykres pokazujący, że stołeczny profil Grow With Warsaw wyprzedza inne na LinkedIn
Wykres pokazujący, że stołeczny profil Grow With Warsaw wyprzedza inne na LinkedIn

Marka Warszawy

LinkedIn jest jedną z największych platform społecznościowych. Na świecie ma ok. 922 milionów użytkowników, skupia globalną, biznesową publiczność. Przedsiębiorstwa i instytucje sięgają po ten kanał jako narzędzie do budowania marki oraz jako kanał dystrybuowania informacji do pożądanej grupy odbiorców. Prowadzoną przez Urząd m.st. Warszawy stronę marki „Grow with Warsaw”, śledzi już blisko 15 tys. osób z szeroko pojętego grona inwestorów i talentów.

LinkedIn jest dostępny w 27 językach. Działa w 200 krajach i regionach. Codziennie z LinkedIna korzysta 69% użytkowników, a 15% kilka razy w tygodniu. 

Warszawa stawia na biznes

Konto „Grow with Warsaw” to narzędzie, które wzmacnia wizerunek i markę Warszawy,  miejsca otwartego, dobrego życia, które zmienia się i dostosowuje do potrzeb mieszkańców - zaradnych, wolnych i zmotywowanych. Z kolei osoby śledzące konto i rozważające związanie się ze stolicą na dłużej, dowiedzą się, że po pracy mogą korzystać z wygodnego życia w nowoczesnym i przyjaznym mieście.

Konto „Grow with Warsaw” jest moderowane przez Wydział Promocji Gospodarczej w Biurze Rozwoju Gospodarczego. Pod adresem promocjagospodarcza@um.warszawa.pl można zgłaszać propozycje tematów z obszaru inwestycji i jakości życia, którymi warto  podzielić się w serwisie.