null

W e-POP sprawy bez wychodzenia z domu

Drukuj otwiera się w nowej karcie
Grafika - na pierwszym planie duży laptop w napisem e-POP, osoby korzystające z Internetu, w tle pojazdy komunikacji miejskiej

Osoby, które chcą wyrobić Warszawską Kartę Miejską lub wgrać na nią uprawnienia Karty Warszawiaka, mogą to załatwić on-line w Elektronicznym Punkcie Obsługi Pasażerów (e-POP).

Elektroniczny Punkt Obsługi Pasażerów jest dostępny pod adresem https://e-pop.wtp.waw.pl. Obecnie za jego pośrednictwem można umówić się na spotkanie informacyjne dotyczące Warszawskiego Transportu Publicznego oraz złożyć wnioski o:

  • Spersonalizowaną Warszawską Kartę Miejską,
  • Spersonalizowaną Warszawską Kartę Miejską z uprawnieniami Karty warszawianki / Karty warszawiaka, Karty młodej warszawianki / Karty młodego warszawiaka,
  • uprawnienia Karty warszawianki/Karty warszawiaka, Karty młodej warszawianki / Karty młodego warszawiaka.

Przy składaniu w e-POP wniosku o wydanie karty/karty z uprawnieniami, mieszkańcy mogą wybrać, w jaki sposób odebrać dokument. Można to zrobić w Punktach Obsługi Pasażerów lub zamówić wysyłkę na adres podany we wniosku. W przypadku wysyłki karty konieczne jest spotkanie on-line przy wykorzystaniu aplikacji Microsoft Teams, podczas którego zostanie zweryfikowana tożsamość oraz dokumenty niezbędne do wydania uprawnień.

Zarząd Transportu Miejskiego zachęca do korzystania z e-POP oraz dzielenia się opiniami i sugestiami na jego temat - uwagi można wysyłać na adres: opinie@ztm.waw.pl. E-POP ma charakter pilotażowy, a uwagi i opinie pozwolą na jego dalszy rozwój i rozbudowę o kolejne funkcje.