null

Organizacja pracy Urzędu m.st. Warszawy w czasie świąt

Drukuj otwiera się w nowej karcie
19115 - Miejskie Centrum Kontaktu czynne całą dobę

Decyzją prezydenta m.st. Warszawy 24 grudnia 2021 r. i 7 stycznia 2022 r. został ustanowiony dniem wolnym od pracy dla pracowników Urzędu m.st. Warszawy za święta przypadające w soboty.

W związku z tym dyżur dla rejestracji zgonów dla całej Warszawy 24 grudnia 2021 r. (piątek), będzie pełniony w siedzibie Urzędu Stanu Cywilnego przy ul. gen. Andersa 5 (Śródmieście), w godzinach 8-14. W tym dniu nie będzie można załatwić żadnych innych spraw z zakresu rejestracji stanu cywilnego.

Jednocześnie przypominamy, że dzięki Miejskiemu Centrum Kontaktu Warszawa 19115  mieszkańcy stolicy mogą całą dobę, siedem dni w tygodniu kontaktować się poprzez:

Dzięki Miejskiemu Centrum Kontaktu Warszawa 19115 można dotrzeć do usystematyzowanych i stale aktualizowanych informacji związanych z działaniem warszawskiego urzędu. Informujemy o kursowaniu komunikacji miejskiej, o zmianach organizacji ruchu, remontach i modernizacjach mających wpływ na organizację życia w mieście.

Udzielamy informacji przydatnych opiekunom szukającym ciekawych propozycji dla dzieci, osobom pragnącym aktywnie zagospodarować swój czas, a także wszystkim którzy zainteresowani są kulturalną i sportową ofertą miasta.

Poprzez Miejskie Centrum Kontaktu Warszawa 19115 można zgłosić awarię lub interwencję, a także przekazać swoje sugestie i pomysły na poprawę jakości życia w Warszawie.

Uwaga! Sprawy związane z bezpośrednim zagrożeniem życia lub zdrowia prosimy zgłaszać niezwłocznie na numer 112. Numer 19 115 nie jest numerem alarmowym.