
Rozpoczął się nabór wniosków o dotację na planowane prace przy zabytkach. Miejskie dofinansowanie może być przeznaczone na roboty, które będą prowadzone w 2024 r. przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków i ujętych w gminnej ewidencji zabytków. Wnioski można składać do 31 października 2023 roku.
Wnioski można złożyć na dwa sposoby:
- w wersji papierowej (druki dostępne są na stronie): w Biurze Stołecznego Konserwatora Zabytków przy ul. Nowy Świat 18/20 lub Kancelarii Ogólnej Urzędu m.st. Warszawy przy Al. Jerozolimskich 44. Liczy się data wpływu wniosku do urzędu. Te, które wpłyną po 31 października br., nie będą rozpatrywane.
lub
- elektronicznie, za pośrednictwem portalu „Moja Warszawa”: wyłącznie za pomocą Profilu Zaufanego. Gdy wniosek składa pełnomocnik, musi on załączyć skan pełnomocnictwa.
Do wniosku składanego elektronicznie należy załączyć skany wszystkich wymaganych dokumentów. W przypadku dużych projektów budowalnych można złożyć skan pierwszej strony oraz tę część projektu, która jest związana z zakresem wniosku o dotację.
Sprawdź, czy masz wszystkie dokumenty
Składane wnioski muszą być kompletne. Brak załączników skutkuje mniejszą liczbą punktów, a przede wszystkim utrudnia, a nawet uniemożliwia ocenę wniosku. Aby nie pominąć żadnego dokumentu, najlepiej skorzystać z listy wymaganych załączników, która jest na końcu formularza wniosku (część IV formularza).
Kiedy musisz mieć opinię SKZ?
W przypadku zabytków ujętych w GEZ, należy pamiętać, że jednym z załączników wymaganych do wniosku jest opinia Stołecznego Konserwatora Zabytków. Zawiera ona informacje, czy planowane prace są zgodne z uchwałą dotacyjną i czy kwalifikują się do udzielenia dotacji.
Powiązane treści
-
Artykuł
-
-