null

Bezpłatne warsztaty dla przedsiębiorców

Drukuj otwiera się w nowej karcie

Rozpoczęły się zapisy do kolejnej edycji programu NET_SMOLNA#2021. To cykl warsztatów biznesowych dla przedsiębiorców, właścicieli oraz właścicielek małych i średnich firm z Warszawy i okolic.

Warsztaty prowadzą eksperci, mają formę spotkań networkingowych umożliwiających przedsiębiorcom nie tylko zdobywanie wiedzy, ale także wymianę doświadczeń oraz nawiązywanie kontaktów biznesowych z innymi uczestnikami.

Jak się zapisać?

Wszyscy zainteresowani  mogą zapisać się na wybrane przez siebie warsztaty za pośrednictwem strony Centrum Przedsiębiorczości Smolna www.firma.um.warszawa.pl lub na stronie www.fsd.edu.pl/netsmolna.

Spotkania prowadzone są w formule online. Zakładają aktywny udział uczestników, w związku z tym biorący w nich udział proszeni są o korzystanie z kamerki internetowej.

Harmonogram spotkań:

  • 4.10.2021 r. E-commerce w prawie i praktyce, czyli prawo w e-handlu.

Cel warsztatu: Pozyskanie wiedzy, czy posiadane dokumenty prawne są właściwe dla bezpiecznego prowadzenia handlu w e-sklepie.

  • 25.10.2021 r.  Asertywna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów.

Cel warsztatu: Zwiększenie świadomości komunikacji, jej barier, skutecznego feedbacku oraz radzenia sobie z sytuacjami konfliktowymi.

  • 03.11.2021 r.  Jak czytać i sporządzać prawną dokumentację handlową.

Cel warsztatu: nauka prawidłowego konstruowania i zabezpieczania umów oraz oceniania treści zapisów i ryzyk z nim związanych.

  • 15.11.2021 r. Zarządzanie zespołem rozproszonym.

Cel warsztatu: podniesienie kompetencji managerskich niezbędnych do efektywnego zarządzania oraz rozwoju zespołu rozproszonego. 

  • 25.11.2021 r. Budowanie marki przy użyciu mediów.

Cel warsztatu: Poznanie najskuteczniejszej metody wyróżnienie się na tle innych ekspertów 

  • 2.12.2021 r. Media relations – jak nawiązywać kontakty z przedstawicielami mediów? Podstawy marketingu w sferze cyfrowej.

Cel warsztatu: praktyczne przygotowanie uczestnika kursu do realizacji zadań w zakresie media relations oraz poznanie narzędzi marketingowych i ich wykorzystania w przestrzeni cyfrowej.

Projekt finansowany jest z budżetu m.st. Warszawy. Jego wykonawcą jest Fundacja na Rzecz Rozwoju Szkolnictwa Dziennikarskiego.